Jump to content
LRforum

Andershauk

Members
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About Andershauk

Profile Information

  • Location
    Sandnes

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Sandnes

Recent Profile Visitors

327 profile views
  1. Lenge siden oljebytte på diff fremme? Jeg har en slik knurring i min D3 og tappa av oljen på diffen fremme og fant årsaken til lyden Jeg fikk redusert knurring litt med oljebytte.
  2. Antar det er d3/d4. Jeg har d3 og har hatt trøblete øvre bakluke med klikkelyder når jeg prøvde og åpne, åpnet opp og sjekket at aktuator dro wire, men fant fysiske skader i noe plast ræl i låskassen, bestilte derfor låskasse i god tro. Det hjalp ikke med låskassen så bestilte aktuatoren og skiftet denne. Funket som den skal siden. Etterpåklokskapen sier meg at jeg burde sjekket aktuator litt nøyere før jeg bestilte låskassen men jeg ble opphengt i skadene i plastikk.
  3. Blir spennende og se om du finner en permanent løsning på problemet rundt avtagbart hengerfeste Jeg har slått meg til ro med at jeg har et fastmontert avtagbart hengerfeste, av den enkle grunn at jeg er redd det blir slakk i det om jeg tar det av
  4. Flott det løste seg. Ikke alltid enkelt når feilen er der fortsatt med ny del Har du mulighet til sende link til hvor du lastet ned manualen med koblingsskjema? Jeg har bare funnet for d4 på nett, og jeg har d3. Kjekt om kart og terreng hadde matchet
  5. https://www.vindecoderz.com/ Prøv denne, om jeg forsto spm riktig
  6. Har noen her inne byttet selve luftfilteret til kompressor? Mener ikke tørkemiddelet som sitter på selve kompressor. Jeg kom over luftfilteret i det jeg kikka på lrparts.dk etter den orginale ekstralysbryteren til min D3. Googlet litt rundt og fant at det pleier og bli bytta ved kompressorbytte i UK og ofte var på sjekklisten ved kompressorfeil. Det er plassert i området rundt venstre baklykt inni bil, derfor ikke veldig utsatt for smuss og støv men har sett der baki i min og det er ikke akkurat støvfritt Vurderer og legge det med i bestillingen sammen med lysbryteren. Bare en tanke til problematikken vår med kompressor
  7. Takk for tips Hadde noen andre ting på lista så lurer på om jeg bestiller låsekasse nå og beholder den gamle for overhaling
  8. hehe, håper jeg også merker den forskjellen etter bytte Vis det ikke er mer enn 1times skruing går jeg for aftermarket delen. Takk for link
  9. Hvor lenge har den stått på nå da? Hvor lang regner du på bytte?
  10. Nå har den ene bakdøra begynt og tulle med opplåsing, den ene låser ikke alltid opp. Etter hva jeg har lest rundt om er det nok bare og skifte låsekasse og der kommer spørsmålet mitt. Hadde dere bestilt quality aftermarket eller orginal LR til dobbel pris? Noen som har erfaringer rundt dette?
  11. Hadde D3en på eu kontroll og fikk den gledelige telefon med beskjed om 0 feil Da tenker jeg den fortjener den nye ventilblokka og termostaten som ligger i garasjen
  12. Er spenninga mål med kretsen belastet? At kontakt er plugget i og lysene på. Jeg har flere ganger målt riktig spenning i ubelastet krets og veldig lav/ingen spenning når jeg belastet kretsen etterpå.
  13. Ja om d3 registrerer feilkode på lavt trykk og du ikke har feilkode bør det nok tenkes i andre baner
×
×
  • Create New...