Jump to content
LRforum

Andershauk

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

About Andershauk

  • Rank
    Aktiv Medlem

Profile Information

  • Location
    Sandnes

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Sandnes

Recent Profile Visitors

277 profile views
  1. Flott det løste seg. Ikke alltid enkelt når feilen er der fortsatt med ny del Har du mulighet til sende link til hvor du lastet ned manualen med koblingsskjema? Jeg har bare funnet for d4 på nett, og jeg har d3. Kjekt om kart og terreng hadde matchet
  2. https://www.vindecoderz.com/ Prøv denne, om jeg forsto spm riktig
  3. Har noen her inne byttet selve luftfilteret til kompressor? Mener ikke tørkemiddelet som sitter på selve kompressor. Jeg kom over luftfilteret i det jeg kikka på lrparts.dk etter den orginale ekstralysbryteren til min D3. Googlet litt rundt og fant at det pleier og bli bytta ved kompressorbytte i UK og ofte var på sjekklisten ved kompressorfeil. Det er plassert i området rundt venstre baklykt inni bil, derfor ikke veldig utsatt for smuss og støv men har sett der baki i min og det er ikke akkurat støvfritt Vurderer og legge det med i bestillingen sammen med lysbryteren. Bare en tanke til problematikken vår med kompressor
  4. Takk for tips Hadde noen andre ting på lista så lurer på om jeg bestiller låsekasse nå og beholder den gamle for overhaling
  5. hehe, håper jeg også merker den forskjellen etter bytte Vis det ikke er mer enn 1times skruing går jeg for aftermarket delen. Takk for link
  6. Hvor lenge har den stått på nå da? Hvor lang regner du på bytte?
  7. Nå har den ene bakdøra begynt og tulle med opplåsing, den ene låser ikke alltid opp. Etter hva jeg har lest rundt om er det nok bare og skifte låsekasse og der kommer spørsmålet mitt. Hadde dere bestilt quality aftermarket eller orginal LR til dobbel pris? Noen som har erfaringer rundt dette?
  8. Hadde D3en på eu kontroll og fikk den gledelige telefon med beskjed om 0 feil Da tenker jeg den fortjener den nye ventilblokka og termostaten som ligger i garasjen
  9. Er spenninga mål med kretsen belastet? At kontakt er plugget i og lysene på. Jeg har flere ganger målt riktig spenning i ubelastet krets og veldig lav/ingen spenning når jeg belastet kretsen etterpå.
  10. Ja om d3 registrerer feilkode på lavt trykk og du ikke har feilkode bør det nok tenkes i andre baner
  11. Sikkert vanskelig og få til på tur men første bud er vel og sjekke gassmengde. Om det er for lite eller akkurat i grenseland kan trykkbryteren koble anlegget fra(på generell basis, har ikke studert oppbyggning av ac i D3)
  12. For og sjekke er nok amp meter og sikring for sikring den sikreste metoden. Lurt og gå over alt av interiørlys, ungene mine har en veeldig stor trang til og skru på lysene bak i bagasjerommet når de har et ledig øyeblikk Har også hjulpet endel som har hatt flatt batteri og funnet at det ene interiørlyset ofte går på med nytt batteri
  13. Har du sjekket reima? Vis du nå har fått opp ladelampe og ikke har servo ville jeg sjekket reim og stramme/løpehjul. Har lest litt om at d3 spiser batteri og dynamo til frokost men ingen erfaring med akkurat dette selv.
×
×
  • Create New...