Jump to content
LRforum

Andershauk

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About Andershauk

  • Rank
    Aktiv Medlem

Profile Information

  • Location
    Sandnes

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Sandnes

Recent Profile Visitors

187 profile views
  1. Ja om d3 registrerer feilkode på lavt trykk og du ikke har feilkode bør det nok tenkes i andre baner
  2. Sikkert vanskelig og få til på tur men første bud er vel og sjekke gassmengde. Om det er for lite eller akkurat i grenseland kan trykkbryteren koble anlegget fra(på generell basis, har ikke studert oppbyggning av ac i D3)
  3. For og sjekke er nok amp meter og sikring for sikring den sikreste metoden. Lurt og gå over alt av interiørlys, ungene mine har en veeldig stor trang til og skru på lysene bak i bagasjerommet når de har et ledig øyeblikk Har også hjulpet endel som har hatt flatt batteri og funnet at det ene interiørlyset ofte går på med nytt batteri
  4. Har du sjekket reima? Vis du nå har fått opp ladelampe og ikke har servo ville jeg sjekket reim og stramme/løpehjul. Har lest litt om at d3 spiser batteri og dynamo til frokost men ingen erfaring med akkurat dette selv.
  5. Mener og ha hørt at det påvirker hvordan oljen blir pisket rundt med kronhjulet innvendig i diff.
  6. Flaut eller ei... bra du deler svaret på gåten
  7. Får opp samme fyllmengder som motom når jeg sjekker på kroonoil.com. Ikke bra med for mye olje.
  8. Slutt på og legge sammen barnevogn i D3
  9. Jeg hadde veldig lager/kvernelyd når jeg slapp gass og rant i hastigheter over 60km/t på min D3 '06. Dette følte jeg forplantet seg i gulv på førerside. Jeg skiftet olje på diff fremme og hørte merkbar forskjell, skiftet olje 3 ganger ganske tett for og få ut all spon og drit, dette med biltema olje. Fylte deretter på med en dyrere(og forhåpentligvis bedre) olje og nå er det ikke mye jeg hører iforhold til før. Ser ut som et lagersett til diffene ikke har avskrekkende pris, spørsmålet er bare hvilket utstyr som trengs for og justere dem inn riktig etterpå
  10. Veldig enig her. Sjekk spenning på tomgang målt direkte på batteri, og i samme sleng sjekket hvordan polskoene dine sitter. Mine var løse når jeg sjekka, har hørt det hender med disse bilene.
  11. Slikt kamera har jeg leita litt etter, jeg ønsker ryggekamera på d3 og har orginalt hull med blendelokk der hvor kamera skal være plassert i skiltlysholder. Hvilke koblinger er det til kameraet her? Vet du om du trenger gvif boks?
  12. Jeg ser dette har har skjedd på min d3 '06 og blitt skjøtt med ny kabel fra sikringsboks til bremselysbryter. Jeg skiftet bryteren preventivt når jeg kjøpte bilen.
  13. Spretter den opp av seg selv når du trykker på nøkkelen? Er luka mye tyngre og lukke enn før?
×
×
  • Create New...