Jump to content
LRforum

Vidar S

LRF Society
  • Content Count

    9,843
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Vidar S

  • Rank
    ENTUSIAST

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Askim

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Askim

Recent Profile Visitors

4,116 profile views
  1. Sikker på at det ikke er annen væske som er årsaken? Bl.a. bremsevæske kan være stygg mot gummi
  2. Myke som at de går i oppløsning, eller myke og føylige? Jeg har i alle fall ikke hatt noen problemer med Lanolin og heller mot det siste
  3. Hold på veden. Hvis været vi har nå fortsetter så får dere fyringsforbud
  4. Gratulerer! Bilen din er helt enestående. Utrolig for en finish på alt. Vakkert!
  5. Jeg leste visst ikke tråden ordentlig. Trodde det var pakning under dyser og kobberskivene der. Stålull er også en mulighet å bruke til å rense pakningsflater
  6. Renhold er viktig, i tillegg glødet jeg de nye kobberskivene før montering. Prøvde et par ganger uten gløding og da gikk det ikke så lenge. Har litt trua på gløding
  7. Er det vår når det er opphold i snøbygene?
  8. Bør fortsatt være mange her som har liggende. Ellers er det håndtaket brukt på en haug av engelske biler, alt fra Morris Marina til TRW, så de fleste delepusherne i England har nok det i sortimentet.
  9. Vidar S

    FC 110 -70

    Jøss, rett i nabolaget Blir stadig imponert over hvor mye dere nordpå kjører for å være med på ting. Vi sørpå har noe å strekke oss etter ...
  10. Jeg tror en del verksteder kvier seg for å ta i gammel bil (ja, 2009 er gammel og bilen forsvant fra markedet for 7 år siden). Hør med Lier Traktor på Gulskogen eller Strømmen bilverksted, kanskje de kan bidra - eller som Gaute sier; bytt selv. Er det ikke en fin anledning til å putte inn en 3,2 liter da?
  11. Du er flink til vedlikehold. Hva skal du fordrive tiden med når du selger så mye biler?
  12. Vidar S

    Dynamo 300tdi

    Jeg har ny Denso-alternator for 300 TDI liggende i Askim.
  13. Disco 3? Det er ikke wattstag på de, men det er en haug med andre armer, såkalt multilinkaksel. Wattstag er for å hindre sideveisbevegelser på en stiv bakaksel som på D2 og påvirker ikke slitasje på hjulene. D3 og D4 har delt aksel.
  14. Det er i allefall gull å ha forskriften å vise til hvis det blir en diskusjon. Forskriften trumfer synsingen til kontrolløren.
×
×
  • Create New...