-
Content Count
9,843 -
Joined
-
Last visited
About Vidar S
-
Rank
ENTUSIAST
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Askim
Previous Fields
-
Location / Bosted
Askim
-
Sikker på at det ikke er annen væske som er årsaken? Bl.a. bremsevæske kan være stygg mot gummi
-
Myke som at de går i oppløsning, eller myke og føylige? Jeg har i alle fall ikke hatt noen problemer med Lanolin og heller mot det siste
-
Hold på veden. Hvis været vi har nå fortsetter så får dere fyringsforbud
-
Gratulerer! Bilen din er helt enestående. Utrolig for en finish på alt. Vakkert!
-
Jeg leste visst ikke tråden ordentlig. Trodde det var pakning under dyser og kobberskivene der. Stålull er også en mulighet å bruke til å rense pakningsflater
-
Renhold er viktig, i tillegg glødet jeg de nye kobberskivene før montering. Prøvde et par ganger uten gløding og da gikk det ikke så lenge. Har litt trua på gløding
-
Er det vår når det er opphold i snøbygene?
-
Bør fortsatt være mange her som har liggende. Ellers er det håndtaket brukt på en haug av engelske biler, alt fra Morris Marina til TRW, så de fleste delepusherne i England har nok det i sortimentet.
-
Jøss, rett i nabolaget Blir stadig imponert over hvor mye dere nordpå kjører for å være med på ting. Vi sørpå har noe å strekke oss etter ...
-
Trenger hjelp og råd, motorbytte
Vidar S replied to Camilla2's topic in Defender (L663) Project ICON / DC100 osv.
Jeg tror en del verksteder kvier seg for å ta i gammel bil (ja, 2009 er gammel og bilen forsvant fra markedet for 7 år siden). Hør med Lier Traktor på Gulskogen eller Strømmen bilverksted, kanskje de kan bidra - eller som Gaute sier; bytt selv. Er det ikke en fin anledning til å putte inn en 3,2 liter da? -
Du er flink til vedlikehold. Hva skal du fordrive tiden med når du selger så mye biler?
-
Jeg har ny Denso-alternator for 300 TDI liggende i Askim.
-
Disco 3? Det er ikke wattstag på de, men det er en haug med andre armer, såkalt multilinkaksel. Wattstag er for å hindre sideveisbevegelser på en stiv bakaksel som på D2 og påvirker ikke slitasje på hjulene. D3 og D4 har delt aksel.
-
Det er i allefall gull å ha forskriften å vise til hvis det blir en diskusjon. Forskriften trumfer synsingen til kontrolløren.