Gå til innhold

Frekvens

Medlemmer
  • Innlegg

    116
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

1 følger

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Norge

Nylige profilbesøk

1 097 profilvisninger

Frekvens sine prestasjoner

Entusiast

Entusiast (4/7)

  1. Ehhh, prøve å finne nøkkelen ? ellers så må du gjøre litt innbrudd i bilen da
  2. 75 000 er vel en fin ca pris vel ? De som sier det er alt for dyrt får finne seg en annen bil det koster mye å bygge om har jeg funnet ut og du har gjort en god jobb med den ex-millen, synd du vil selge en så rå utgave som ser orginal ut før man løfter på panseret
  3. Den ladetrykks måleren er dårlig kvalitet så den lekker inne i kupeen og lager lyd og måler ikke riktig Eksos temp er nok best å ha digitalt
  4. Poenget var ikke at det var en stor motor i en seriebil, men at det kan bli trøbbel å få eu godkjent bilen til 138 000 kr og selger informerer ikke om at dette kan skape trøbbel Det kan være litt knot å få dette godkjent om den først får mangel på det derfor så får det litt reaksjoner her på forumet
  5. Revna stabstag feste under litt offroadkjøring med full flex med luftbelger
  6. Du vil vel ikke ha enda tykkere lag med klin under vel ? jeg tror du må vaske det gamle vekk men noe ekstremt kraftig eller sandblåse det vekk før du eventuelt behandler det noe mer ?
  7. Det er vanskelig å få papirer på det, Jeg har heller ikke sjekka om utstyrs klasse S har blitt levert med spiralfjærer og manuelle stoff seter da de er super sjeldne å se på finn.no
  8. Turbo med hardere metall eksosanlegg så kommer det frem mye tydligere den plystringa er eksosanlegget litt mykere eller rustent så hører man ikke det så tydelig og rent
  9. Plystrer turboen veldig mye ved pådrag uten lading er turbo skovlene skadet med tydelige skader som er veldig synlig med friske øyner. Men dette er ikke et tilfelle her. Måten man kan få slike skader er om større harde gjenstander foreksempel havner inn i turboen når den snurrer sine søte 100 000 o/min da får man ødelagt turbo med synlige skader på "bladene" og det lager plystrelyd høyt og tydlig.
  10. Det er eksosanlegget som får frem plystre lyden ja, du får ikke mer plystring fra justering av pumpa i seg selv på 200tdi så er både turbo og eksosanlegget mindre så vidt jeg vet en 300tdi Rustfritt eksosanlegg strak eller med rustfri potte så hører du klar og renere plystre lyd på tomgang
  11. Men den er ulovlig ombygd og det skrytes av det Det er forskjellen svalbard. Den får 2 er feil på PKK og må vises hos SVV og få det innskrevet i vognkortet, og da kreves det godkjennings papirer på fjærene for å få det godkjent. Det er som å bytte ut seriebil motor med chevy big block og skryte av det og ikke føre det inn i vognkortet
  12. Denne ? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92525463
  13. Vil britpart el pumpa i tanken være en god erstatter da ? Har det i plast tanken og samme type motor ? Er registerreima av nyere dato og er de hjula i registere tighte og fine eller er det slakk der, det kan gjøre at motoren blir slappere om ting er slitt der også.
×
×
  • Opprett ny...