Jump to content
LRforum

Hanslr

LRF Society
  • Content Count

    540
  • Joined

  • Last visited

About Hanslr

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Askøy

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Bergen

Recent Profile Visitors

1,274 profile views
  1. Er det ny eller brukt du har satt inn? D4 og D3 går ikke om hverandre, sikker på at du har rett? Du kan koble sammen can high + high. Og can low + low, hver for seg. (må ikke forveksles!) Om alt annet virker da er det modulen som er problemet.
  2. Hanslr

    Discovery 4 ratt

    Noen som har et Discovery 4 ratt de ikke bruker?
  3. Sjekket min 06 model med litt høy km-Stand i rødboka. Innbyttepris er 62K. Reparasjon av bilen din på verksted med norske priser på deler vil jeg tro ligger på 15-20K.
  4. Hanslr

    350kr mva grense

    Da satser jeg på det. Takk
  5. Mva grensen på 350kr skulle jo fjernes. Men leser at det ikke håndheves enda. Noen som har prøvd i det siste? Gidder ikke kjøpe noe til 100kr om det blir behandlingsgebyr på det. Om det skulle vise seg at det blir behandlingsgebyr, og man rett og slett ikke henter pakken. Blir den da bare sendt i retur uten noe følger?
  6. Mener det finnes 2 forskjellige typer av disse. Men usikker på hvor mye som skiller de. Har du målt diameter på begge?
  7. Dette hørtes ut som et mareritt, både pris og kompetansen til verksted. Får håpe det blir orden på det tilslutt. Om bilen vibrerer/rister/ lager ulyder etter de har skiftet halve understellet. Og den var uten lyder før, så bør du umiddelbart kreve at de ser på bilen. Eventuelt leiebil på deres regning. Gå et annet sted neste gang....
  8. Har hatt mitt montert med platen på ved PKK. Kan man si det er et avtagbart hengerfeste om det er boltet fast? I såfall er alle hengerfester avtagbare
  9. Hele panelet oppå midtkonsoll mellom askebeger og chubbyboksen. Også rammen/deksel rundt hele midtre panel i dashbord. Uansett farge, slitasje.
  10. Min går på mellom 1 og 1,1. Tydeligvis en som har klart å knekke koden på å sette den inn i D3, så da er det jo mulig
  11. Tenkte mest på at det kan gjøre godkjenningsprosessen lettere om man kommer med motor fra et annet LR produkt. Aldri fått min under 0,9. Men forbruket var ikke hovedgrunnen. Virker som en brukbar motor.
  12. Var ikke klar over det. Burde jo gjøre det enda lettere. Er det den med støpejern eller alu blokk som kom i Range Rovern? Visstnok den i støpejern som er "skuddsikker". Er forholdsvis fersk på LR, så kan bare D3
  13. Flere som har fått med seg han i England som har fått inn en BMW M57 rekkesekser i en D3? Lurer på hvordan dette hadde vært å fått godkjent her til lands. 3.0diesel med ca 190 hester burde ikke være noe problem? Lenge siden jeg fikk godkjent motorbytte i bil, men mulig det har blitt verre med åra? En pålitelig motor, som trolig går litt billigere enn TDV6. Og skremmes opp til nærmere 300 hester uten store modifiseringer.
×
×
  • Create New...