Jump to content
LRforum

JokerS30

LRF Society
  • Content Count

    6,571
  • Joined

  • Last visited

About JokerS30

  • Rank
    Selveste

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nittedal

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Nittedal

Recent Profile Visitors

4,910 profile views
  1. Ja, de har jeg nok også et lager av, de kommer i sett de også...
  2. jeg har et lite lager, bestillte 5PAKKER låseblikk, det viste seg å være 4 i hver pakke.... Heldigvis har jeg en kompis som bestillte 10pakker hub-pakninger, der var det 10 pakninger pr pakke, så da har vi det også sålenge vi er i sving tror jeg....
  3. Det bør strengt tatt anmerkes på PKK, vil jeg påstå !
  4. Dempere bak gir ustabil bil. Virker ACE som det skal og har du luft eller stålfjører ? At de er bytta, er ikke det samme som at de er i orden og bra, hva byttet du til for fabrikat ? Å begynne skifte foringer på " måfå " er etter min erfaring bare tull. Skal du fore om hele bilen, bruker du nok mye mer penger enn bilen er verdt, om du skal sette bort jobben, så jeg ville nok gått litt mer systematisk til verks.....
  5. Ja, medmindre vi bør fylle en container med motorer !
  6. Men hvorfor i all verdens land og rike vil du kjøpe en nær pefekt W201, når du får to generasjoner nyere biler for 5000kr ? En 202 eller 203 er jo omtrent verdiløs, og kan være en knakende god bruksbil i fler år framover, om den er teknisk i god stand...
  7. Må være mer eller mindre komplett og klar til installasjon, og i BRA stand. Billett merket " brenner på dass " PM !
  8. Kjøp en 1m skjøtekabel fra Ctek, klipp av " andre enden " og skjøt innpå Du får den for en " slant " på Thansen PS - klipp på rett sted, så får du en ekstra " batteridel " også, om du krimper på nye kabelsko-ringer !
  9. Bare noe så enkelt som arbeidslys, blir et sirkus av all saltinga her. Baja-Designs, Rigid, Vision-X osv osv er gromt som pokker, men INGEN av de holder seg pene spesielt lenge. Jeg har et sett Vision-X på taket, til nesten 13000kr, de er skikeklig anløpne og stygge etter få år. Svært mange av lampene flasser, blir utette , syrefaste bolter viser seg ikke være syrefaste likevel, men bare rustfrie osv osv. Hella har iaf skjønt NOE, og har lansert diverse lamper med kunststoffhus. Jeg har etpar sånne, og de lyser kanskje ikke så rått som de aller råeste, men jeg slipper iaf å ha en 2-3 år gammel bil til 360 000kr, der de dyre ekstralysene har flasset av seg halvparten av malinga si..... Samme gjelder egentlig for takgrinder også. Pulverlakkerte stålgrinder varer til andre vinteren før de blir stygge, om de er i bruk etter min erfaring....
  10. 2,5liter mila med 3500kg henger, er da ikke så gæli !
  11. Må være med pigg, ikke harde som bakelitt, og kan gjerne ha felger !
  12. Vet om en fin 110 med 3,9l V8 med momentkammer og LT95girkasse med overdrive. Da får du permanent 4x4, skivebremser, servostyring og spiralfjører på kjøpet. Slenger du på en 3500kg tilhenger, som den selvsagt er godkjent for, kan du antagelig sette verdensrekord i bensinforbruk også ! Bør ikke sammenlignes med en moderne bil, men mot en exmil vil jeg hevde den står seg ganske godt !
  13. Gjerne en som er litt hardt fyrt, i mange år, sånn at alt av tettelister og kitt er brent bort for lenge siden. Stål-jekkebånd eller skikkelig surrekjetting med bende-bjønn anbefales for å unngå at ovnen vrenger seg, og hiver veden ut gjennom pipa ...
  14. Jeg har webasto skrudd fast i garasjen. Monterer en til nå. Da har jeg både grunn og topplast etter ønske..
  15. Er bilen i god nok stand til å PKK godkjennes nå, er det ingen grunn for at rammerust skal være et problem om 2, 4 eller 6 år. En skikkelig ivrig lanolin-påfører, vil trykke PAUSE for all utvikling av rust, i all framtid om han ønsker det...
×
×
  • Create New...