Jump to content
LRforum

Mikal

Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Mikal

  • Rank
    Entusiast

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stryn

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Stryn

Recent Profile Visitors

453 profile views
  1. Høg pris var nok på grunn av at det var maling/lakk, spraybokser skal ikkje med flyfrakt. Eg spurde også om frakt vart rimlegare om han sende det som maling på boks, men det blei same pris. Har leita litt på nett og der finn eg info som på bildet under. Var på Jernia i dag og fekk fargeprøver på Bengalakk i S 1510-B80G som i teorien skal være nærmast samt S 1515-B80G, men dei er ikkje heilt lik som på ein fargerest på på mitt toppdeksel. Mest truleg har min motor litt deler frå forskjellige andre motorer. Etter det eg finn på nett var aldri toppdeksel på sivile biler lakkert i Duck Egg Blue. Kun MOD biler hadde farge på deksel og den var Sky blue (trur eg) Nokon som kan hjelpe med rett fargekode? Litt tvilsom til Bengalakk med tanke på bensin og oljesøl. Vurdera 2-komp lakk.
  2. Hår fått sett i hop fordelingskasse og ventar inn litt smådeler for girkasse og motor. Skal i gang med litt lett motorskruing og maling / lakkering av motor. Har nokon tips ang. tilgang til emaljelakk eller anna lakk i fargen Duck Egg Blue som egnar seg? Evnt. lakk kode? Har forespurt Paintman i England på denne https://paintman.co.uk/shop/land-rover-series-2-2a-engine-blue/ som er Duck Egg Blue. Var riktignok sprayboks og eg viste det var dyrt med frakt, men 1500,- berre i frakt var litt over budsjett. Må vurdere litt alternativ.
  3. Takk for oppklarande svar Gaute. Då får ein økte på til kvelden. Godt å ha ei garasje med prosjekt i desse tider.
  4. Takk for svar. Har ny syncro i hylla Skal inn med nye oljetettninger, ser i rep. manual at dei henviser til sealer eller liknande på utside av tettning og mot huset? Er det å anbefale? Er vel mot lekkasje og eller rotasjon? Den gamle var av stål og der er brukt ei form for raud låsing / væske?
  5. Har fått inn litt deler og det snirklar seg avgårde. Driv på med fordelingskassa. Sånn som det er no har eg ei "preload" på 1,2 kg som er ok i forhold til spec (0,9-1,8 kg). Der er no ei klaring på 1,15 mm mellom hus for utgåande aksling bakover(speedometerhuset) og kassa. Med dei shimsa eg har tilgjengelig kjem eg ut med 1,20mm Med andre ord godt press på shims, men litt klaring mellom annleggsflatene på hus og lager, i teori og praksis kan lager og aksling flytte eg litt aksialt. Men håpar på 0,05 er innafor på det maskineriet her, eller tar eg feil? Ser det blir brukt litt olje mellom shims for å forhindre rust. Er det nok, eller bør det brukast noko "sealer" mellom alle flater på shims, fordelingskasse og speedometerhus for å forhindre lekkasje i mellom laga eller blir her so godt som tett når ein får sett fast boltane på spedometerhuset? Har nokon tips til egna "sealer om det bør brukast?
  6. Har en liten runde på tilstand av deler i girkasser før delebestilling. Tenkte å bestille med Syncro Gearboxes. https://www.onlinegearboxparts.com/product/lt76-overhaul-kit-main-box/ Ein stor fordel at der er komplette sett, og at ein då får alt på same plass. Vurderer også å kjøpe ny Syncro Hub når eg først har kassa åpna. under er eit par bilder av min. Er det nokre som kan utale seg om slitasjegrad ut frå bilda? Er vel fornuftig å byte denne i same slengen?
  7. Har kun brukt såpevatn og plastbørste på brytere, lys og instrument.
  8. Vakkert, og gleda meg te å stire på ditta instrumentet.
  9. Bakkasse står litt vanskeleg til, så får ikkje undersøkt ang. byggepapir. Har tenkt litt etter at her kom innspel på å bevare patina, og har no fått rensa og sett litt på tilstand på panel med tanke på om ein skal bevare den som den er. Dette er heilt klart eit godt alternativ. Mykje sjarme i urette panel med bruksmerke. Ser at her blir mykje jobb med retting av panel og/eller bytte av panel om ein går for full lakkering. Det som og er positivt med å gå for patina er at det kostar lang mindre og kreve mykje mindre tid. Veit at rustrep. på nedre del av torpedo samt ramme må til og at det mekaniske må takast uansett. Under er litt bilder etter rens og vask på nokre av panela Dør Utgangspunkt Nokon meinar vel at eg burde stoppa her, men tok nokre rundar til med målingsfjernar Sluttresultat vart ganske so bra. Ser der er litt rusk inne i instrument, får sjå om eg opnar opp seinare.
  10. Har sjekka litt i papira som følgde med bilen. Info fra originalt vognkort under Understellsnr; 25400937 Motornr; 25109740 (denne står ikkje i bilen no) Farge; grå Reg. første gang 10/9-62 på Notodden, reg.nr. H-40895 Reg. på Notodden El. verk 9/8-63 I originalt vognkort er gammelt reg. nr overstreka og erstatta med PA 12723. Første eiger er og overstreka. I anna dokument der alle eigere er registrert er kjennemerke meld stjålet i i Follo den 7/9-78 og den er tildelt erst. kjennemerke den 27/4-79. vil anta den da fekk PA 12723 Legg også ved litt bilder av tilstand på stål og alu. Er en del rustområder og anna som må utbetrast, spesielt i ramme, torpedo, front og dører. Og det var i grunn det som gjorde at bilen vart nedplukka, men eg er enig i att patina og bruksmerker er utruleg fint. Får vurdere litt ang. farge
  11. Har nok vert grå, men ser ut for at den er slipt heilt ned på alu. før blåfargen er påført. Også mykje spor etter eksentersliper og anna roterande sliping. Litt flassing her og der kan vel kanskje vere mangel på syregrunning før lakk? Finn og rester etter gråfarge på torpedo. Den er i tillegg også måla mørk grønn i kupeen. So her er litt av kvart. Nostalgigenet i meg held eit kort på Mid Grey som farge på karrosseri og Duck Egg Blue på motor. (sjølv om den er 5-lagra). Kanskje nokon veit kva som var fargen for Notodden E-verk i hine hårde dager?
  12. Ang. registrering på Gvepseborg kafe, står E. Fagerholt oppført som eier.
  13. Hei. Går omsider i gang med oppussing av seriebilen. Blir ikke noe stress med tidsplan, her blir det skruing når lysta er der. Har en del historikk på tidligere eiere. Den startet sitt liv i norske register den 10/9-62 med reg. nr. H-40895 i Gransherad, men fikk allerede nytt reg. nr. PA 12723 i det første vognkortet på samme dato kan det se ut som? Har en kopi av vognkortet. Kan H-40895 være ett "prøvekjennemerke" som forhandler har brukt? Den 9/8-63 blir bilen registrert på Notodden El.verk. Den blir så registrert på Gvepseborg Kafe på Rjukan den 7/9-76. Etter det er det 5 andre eiere før jeg kjøper bilen i 2009 i Sogndal. Bilen er nå delvis demontert. Motor ble byttet til 5 lagret i 1995 av Roy Sandmo Bilservice. Har kvittering på jobben som ble utført, den lyder på 50 779,-. De var da en god slump penger på den tid. Noen som vet litt mer om bilen eller har bilder. Originalfargen er grå, mest sannsynlig Mid Grey, og det er planen å lakke den i den fargen Dagens reg. nr. S 1162 fikk den i 2002 Grovplanen er å restaurere den til originalstand, og forhåpentligvis der det eneste som ikke er originalt vil være motoren som nå er en 5 lagret. Denne motoren er i dag rød, men har mest lyst å lakke blokk, topp og front av motor i Duck Egg Blue som var fargen på motor når bilen var produsert. vifte braketter og div.vil bli i svart farge. Litt rester av nostalgifargen på toppdeksel, men det skal være blankt til slutt. Delmål 1 er å få satt motor og girkasse i stand i vinter. Motor var i bra stand så nøyer meg med rens, maling og skifte av tetninger og pakninger. Girkasse og fordelingskasse ligger i deler.
  14. Hei

     

    Treng du fortsatt firkantfeste bak, så har eg mest sannsynleg eit liggande.

     

    Mvh

    Ard

×
×
  • Create New...