Gå til innhold
LRforum

thommes

Medlemmer
  • Innlegg

    352
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Market Harborough UK

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Trondheim

Nylige profilbesøk

2 294 profilvisninger

thommes sine prestasjoner

Entusiast

Entusiast (5/7)

  1. Jeg visste at vi har eksperter her! :-)
  2. Er det noen som vet hva som står til høyre? Bildet er tatt i Corralejo, Fuerteventura, Spania i 1985.
  3. En fin Disco 2 TD5 pre-facelift med ACE og automat i Tallinn.
  4. Hmmmm... Litt skremmende at jeg kunne ha skrevet kommentaren over i år også... (bortsett fra at vi ikke har forlatt UK siden januar)
  5. Hei, jeg kom over et bra bildegalleri for et D2-prosjekt av en av medlemmene i d2bc-forumet her i England: Bildegalleri Body-to-chassis marriage Discovery 2
  6. Og så var det denne. Min siste feil på SLS var forresten lekkasje i Wabco ventilen ved kompressoren.
  7. For de som er godt kjent. Fargekoden til Monte Carlo Blue er dobbel og mulighens er rett kode 608. Det mangler dessuten en type rød- og gulfarge i lista. Men litt interessant å se hvilke farger som er i bruk på Discovery 2.
  8. Live sending. De prater akkurat om framtidsutsikter for 4x4 i forbindelse med klimaforandringen. Tenkte at det kunne være verdt å dele med dere. https://offroadworldwide.tv/
  9. Ja, fordi ACE-pumpa er ute. Idler pulleyen er i orden. Det er litt slark i den, men den sviver stille og pent. Og det er servosystemet som lager lyder fordi de øker når jeg vrir på rattet.
  10. Aye! Jeg brukte 200 ml av denne her og fyller på med rød ATF-olje innimellom. Bar´s steering stop leak. Når jeg kommer meg hjem medio September skal jeg identifisere lekkasjen. Den hyler ikke helt, men den lager lyder tilsvarende luft i systemet når jeg svinger.
  11. Det har jeg gjort, men anvisningen er å se hvordan det går etter 350-400 km. Jeg er på en øy som er 5 km lang. Men så lenge dingsen ikke eksploderer etter 3 timers kjøring uten å helle på litt atf så vil det nok gå bra.
  12. Vinkelsliper har jeg til og med. Jeg vet ikke om jeg rekker å fikse lekkasjen før jeg drar tilbake. Bryter helvete løs om jeg drar på langtur slik? Tenkte å fylle på inni mellom.
  13. Slange og rør er tørre. Det er kun vått ved selve pumpa. Men det er nok bedre å vaske det ned skikkelig og så kjøre en liten tur for å se på nytt. Jeg kvier meg litt fordi det er mye knot å få på reima igjen uten å ta av vifta. Og verktøyet til vifta ligger hjemme i England. Jeg er på Helgeland ennå. :-(
×
×
  • Opprett ny...