Jøgge
Medlemmer-
Innlegg
46 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Profile Information
-
Location
Ræge
Previous Fields
-
Location / Bosted
Ræge
Nylige profilbesøk
1 506 profilvisninger
Jøgge sine prestasjoner
Medlem (2/7)
-
Selger bilen for kr 6000. Gode dekk. Ødelagt v8 4.6. Stor oljelekkasje og masse fæle lyder....bilen har nå stått i noen år så nå skal den vekk. Mye bra deler. Mob nr 94863954.
-
Har et helt ok tak med sidevegger og takgrind for salg for kr 1000. Serie 2/3 109. Mob nr 94863954. Stavanger området.
-
Har bygget om en serie 2a til en Stage One så sitter igjen med masse bra deler. Motoren er kjørt ca km 27000. Har satt inn nye ventilstyringer og ventiler. Får med radiator og kjøleslanger. Gearkassen fungerte helt ok. Er sivil bil så normal utveksling. Akslingene er og helt ok . Motoren har ny dynamo. Har og mye ekstra deler liggende. Pris kr 15000
-
Har du fått tak i alutank?
-
Har bensintank liggende den bakre i aluminium. jorgen.kaarvaag@gmail.com
-
Har komplett tak med vegger. Bor på Ølberg. jorgen.kaarvaag@gmail.com
-
Ser veldig bra ut. Kjempefin farge syntes nå jeg. De bøylene må jeg nok se litt mere på.
-
Ut med rekke 4'er og inn med V8 i serie 2A 62 model.
Jøgge svarte på Jøgge sitt emne i Mitt Prosjekt
Motor på plass. Happy Days. Måtte bare sette innsug og forgassere løst på for å se hvordan det så ut. Fin fin klaring på eksosmanifold, motorfester og nytt eksosanlegg. -
Ut med rekke 4'er og inn med V8 i serie 2A 62 model.
Jøgge svarte på Jøgge sitt emne i Mitt Prosjekt
Da var BT på befaring i ettermiddag. De var fornøyde med det de så og planen videre. Happy Days. Nå er det bare og vente på ny cluch og en del motordeler så motoren kan bli montert. -
Ut med rekke 4'er og inn med V8 i serie 2A 62 model.
Jøgge svarte på Jøgge sitt emne i Mitt Prosjekt
Da var endelig motoren ferdig overhalt hos Nilsen Motor. Det har tatt en del lengre tid enn beregnet.....grrr utålmodig, prøvelse og vente så lenge men men nå er den her. Veiven er slipt, nye lager, nyborret så 8 komplette nye stempler, ny kam med vippearmer og akslinger til disse, nytt komplett register, tannhjulene i oljepumpa med reduksjonsventil, nye ventiler med styringer og sikkert flere ting som jeg ikke kommer på i farten. Har tatt ut alle frostplugger og det samme i oljekanalene for grundig rengjøring da alt i denne motoren var fullt av dritt. Har beholdt motoren så orginal som mulig. Standard kompresjon og orginal kam. Nå blir det og prøve motoren i bilen så jeg kan få dobbelsjekket plasseringa av de nye motorfestene. Når det er ok så kontakter jeg BT og hører om de kan komme på en befaring.