Jump to content
LRforum

knikeren

LRF Society
  • Content Count

    944
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About knikeren

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vennesla

Previous Fields

  • Location / Bosted
    kristiansand

Recent Profile Visitors

1,164 profile views
  1. Skiltet snakker for seg selv
  2. Hehe, stavekontrollen på mobilen er like pålitelig som Lucas til tider
  3. Jeg vil tro att det er lt95 kassa og overdriven som gjør dette bilen er fantastisk å kjøre med den kassa
  4. Ja det er jo viktig å få roveren miljøvennlig i disse tider Ja jeg tenker også sånn, går det så går det. Hvis ikke så er det jo bare å konvertere tilbake til forgasserene igjen har jo 2 komplett lucas'er så må jo være mulig å få ett til å virke. 10-20 laken er uaktuelt å legge i det, da kan jeg jo like godt hive i større motor for den prisen det er jo heller ikke effekten jeg jakter etter da det er fort nok å kunne holde trafikken i 100sona i en serie 2a
  5. Dette er egentlig bare for morroskyld att jeg gjør det og så fikk jeg de til en slikk og ingen ting Tanken er også for å se om jeg kan få den til å gå litt mer jevnt og raskere respons håper på å få ned forbruket litt også siden bilene er kombinert hverdagsbil Lucas må jo bare settes på plass litt til tider så oppfører han seg nok.
  6. Jeg skal til å konvertere fra forgasser til EFI på min serie 2a. Jeg har fått tak i 2stk EFI anlegg med 2 forskjellige ecu. Hva er forskjellen på PRC 4764 og PRC 7440?
  7. Den har du ikke for min exmil brukte mellom 4l på mila før jeg åpnet forgasseren og så att dysa lå løs inne etter att gjengene var irret bort på den orginale forgassere så der var det full foss gjennom forgasseren
  8. Fantastisk er dette en standar O-ring eller er det en spesiell type?
  9. Er det noen som vet hvilken O-ring det er som sitter på denne? Lekker ifra pinnen som legger inn og ut overdriven. Jeg finner ikke noe på det orginale delnr RTC7260
  10. Maks tilhengervekt med brems er 1550kg på exmilen så du har egentlig ikke lov å dra opp båten med den. Hvis du først skal legge deg ut i papirmølja med å få godkjent større motor så kan jeg virkelig anbefale Rover v8 med Lt95 girkassa ifra RRC og overdrive. Få den registrert på stage one sine spesifikasjoner Etter att jeg fikk tak i en 2a med dette oppsettet så har d3'en stått mer eller mindre parkert i 3 måneder og dette er den nye dagligbilen holder fint følge med trafikken i 100 sona uten problemer og overraskende billigere i drift en forventet
  11. Det var en trivelig kveld og så kom jeg jo hjem med enda en Land Rover
  12. Er det noen som vet hvilken pumpe som er satt på eller om hvilken pumpe som passer til 341 motoren?
  13. Hvor mye skal du ha for ledningene som er på motoren? De som går mellom ecu'en og innsprøytninga osv? Fikk nettopp kjøpt en efi som skal byttes ut med forgasseren på min og selvfølgelig så manglet alle ledningere. Står Manuel kasse i min
×
×
  • Create New...