Jump to content
LRforum

ruto

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About ruto

  • Rank
    Medlem

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Bergen

Recent Profile Visitors

340 profile views
  1. Eg vil tru ein kan legge igjen spor i programvaren dersom ein remapper bilen, mulegeins i ein slags SW-endringslogg ein lese ut frå ECU?
  2. Da spørs om eg skal få bestilt desse EGR-ventilane på AF og få bytta dei, samstundes som eg skal reingjere dei delane av innsuget eg kan få reingjort. Ja da er viktig å ikkje gje for brått gasspådrag, og service er eg nøye på. Eg teke riktignok olje- og filterskift sjølv, samt bremser og bærearmer/foringer dersom da trengs. Bilen er grei å bytte slitedelar på, og kan ein gjere litt sjølv så er ikkje bilen så innmari dyr å helde vedlike
  3. Artig at du nevner dette, for eg har samme erfaring med rensemiddel for noen år siden. Eg kjøpte noko den anbefalte som heite BG244, men det tok ikkje lange tida før feilmeldingene kom opp på EGR-systemet. Dette endte med bytte av den ene ventilen. Etter da vart eg litt skeptisk rensemiddel som tilsetningsstoff. Det høyrast jo eigentleg ikkje så ille ut å bytte desse ventilane, så har ein tolmodigheit så trur eg dette skal gå fint, pluss litt smarte løysingar Eg har også bestilt mine delar hos Advanced Factors, og er strålandes fornøyd med servicen eg får hos dei! Seriøst og aldri ein feilsending Eg holder til i Bergen, så da skulle være eindel aktørar som teke på seg den type jobb her. Nei eg har jo litt småangst for motor- og girkassehavari etter ein tuning, men mulig at det er utan grunn. Ville du anbefalt å byttet ventilene rett før EGR-programmering i såfall, eller er da unødvendig å bytte dei om ein likevel skal programmere dei vekk?
  4. Eg er heilt einig med deg, men sånn eg kan sjå da så har ikkje BAS ein endeleg løysing på denne blendingen når bilen har DPF. Rart igrunn, men da verker ikkje som om da er rett fram med hverken blendekit og omprogrammering når bilen er utstyrt med DPF. Da beste hadde uansett vore å blenda dei av sånn at motoren kunne fått frisk luft heile tida. Spørs om eg skal gå for nye i denne omgong dersom da ikkje finnast ei god løysing for avblending.
  5. Takk for mange gode svar, kjekt å høyra andres erfaringer om emnet. Da eg er på jakt etter er vel kanskje litt meir drag, men noko rakett er ikkje nødvendig for meg. Det er kanskje andre småting eg også kan gjere først, som reingjering av "throttle box" og bytte til innsugsslanger til silikonslanger. Dette vil nok ikkje få bilen til å fly, men den puster gjerne lettere. Dette har aldri blitt gjort i mitt eige (8 år), så da er kanskje på tide. Når da kjeme til EGR-ventilene, så er da kanskje like greit å beholde dei mtp. temperaturer som endres ved de i bruk. Har nokon av dokke byttet disse, og går da an å reingjere dei eller bør dei skiftas når ein først demonterer dei? Veit nokon om da finnast noko lurium ein kan rense dei med utan å måtte demontere?
  6. Hei Er det noen som har erfaringer knyttet til tuning av Discovery 3? Har selv en 2008-modell med dieselpartikkelfilter og lurvete EGR-ventiler jeg vurderer å tune med BAS (Bell Auto Services) sitt tuningsystem, men er i tvil på om motoren og drivlinje får det vondt værre eller om dette er rene medisinen å regne? Er det evt. merkbar forskjell i ytelse og drag etter en tuning? Har lest endel om dette, og noen påstår at det ikke er rare forskjellen. Dette gjør meg usikker, og håper derfor noen kan dele sine erfaringer. Siden vi er inne på det; går det an å blende EGR-ventilene på denne bilen, eller er det NO-GO mtp. partikkelfilter og overvåking på EGR-ventiler (les: Limp Me Home og motorlys)? Har lest at dersom en blender av EGR-ventilene, så kan en få problemer med å regenerere partikkelfilteret mtp. for lav temperatur i eksosen. Mvh Rune
  7. Hei Er det noen som har erfaringer knyttet til tuning av Discovery 3? Har selv en 2008-modell med dieselpartikkelfilter og lurvete EGR-ventiler jeg vurderer å tune med BAS (Bell Auto Services) sitt tuningsystem, men er i tvil på om motoren og drivlinje får det vondt værre eller om dette er rene medisinen å regne? Er det evt. merkbar forskjell i ytelse og drag etter en tuning? Har lest endel om dette, og noen påstår at det ikke er rare forskjellen. Dette gjør meg usikker, og håper derfor noen kan dele sine erfaringer. Siden vi er inne på det; går det an å blende EGR-ventilene på denne bilen, eller er det NO-GO mtp. partikkelfilter og overvåking på EGR-ventiler (les: Limp Me Home og motorlys)? Har lest at dersom en blender av EGR-ventilene, så kan en få problemer med å regenerere partikkelfilteret mtp. for lav temperatur i eksosen. Mvh Rune
  8. Er da nokon som har erfaring med og kan anbefale eit godt verksted i Bergensområdet for understellsbehandling av ein Discovery 3? Bilen vart behandla med Mercasol for åtte år sidan, og eg ser at eg burde ha behandla den på nytt. Har vore veldig fonøyd med beskyttelsen som mercasol har gitt bilen, så vil fortrinnsvis benytte dette middelet. Har vore inne på tanken om å bruke Fluid Film ("sauefett") også, men er redd for at denne beskyttelsen ikkje er like slitesterk og må gjenstas ofte.
  9. Jo sånn er da når dei tenne første gangen eg starter bilen, men dette oppstår mens eg kjøre og lyktene har vært på ei stund; kjeme eg inn i ein tunnel som er så mørk at instrumentlysene tenner etter bestemmelse av lysensoren, så blinker det i hovedlyktene. Hovedlyktene slår seg rett og slett av og på i da instrumenterlysene tenner. Rare greier!
  10. Det kan godt hende at mine også gjør dette, men da er ikkje like enkelt å sjå. Skjønar ikkje heilt kva som gjere dette, men eg vil ikke tru da har med D4-lyktene dine.
  11. Hei Etter å ha fått ufattelig mykje god help av forumet dokkas, var tida inne for å stilje spørmål ved noko eg ikkje heilt har klart å finne ut av enno. Som sikkert mange veit, så er Vestlandet er kjent for sine utallige tunnelar, og i den forbindelse har eg registrert følgande når eg kjeme frå sol/dagslys og entrar tunnelen: - Når lysbrytaren står i AUTO og eg entrar den mørke tunnelen, slår instrumentlysa seg på i bilen og navigasjonen dimmas ned, som normalt. Samstundes blinker nærlysa mine; dei slår seg av og på 1 gong på ein periode på ca. 0,5 sek, akkurat i den tida då instrumentlysa slår seg på. Dette finne svært rart og da kan verke som lysa mister spenning i da eit relé veksler. Det har vært sånn så lenge eg har hatt bilen (8 år), men har liksom ikkje tenkt øve da no før den eine xenonpæra rauk. Har nokon opplevd liknande og finnast da ei løysing på korleis ein kan unngå dette? Ser ikkje for meg at denne blinkingen har noko positivt å bringe. Mvh Rune Info om bil: Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE (2008 modell)
×
×
  • Create New...