Gå til innhold

RRDreamer

Medlemmer
  • Innlegg

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oslo

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Oslo

Nylige profilbesøk

946 profilvisninger

RRDreamer sine prestasjoner

Medlem

Medlem (2/7)

  1. Ny Range Rover L322 instruksjonsbok selges. Engelsk versjon. Det følger også med nytt hefte - Warranty Benefits & Replacement Service Portfolio. Selges for NOK 500 Ta kontakt - 93468331
  2. 2007 Range Rover TDV8 skal selges. Jeg har hatt bilen i 5 år og kjørt den ca. 50.000 km. Total kjørelengde er 243.000 km. Vi har vedlikeholdt bilen godt og den ser pent ut Har b.la skiftet belger foran, turbo og dynamo. Ring meg for mer info. Jeg har fått tilbud om innbytte på 165.000 og har imot bud over dette beløpet. Jeg ønsker å selge til noen som kjenner Range Rover. Dette er min 5. Range Rover og selges fordi jeg har kjøpt en ny. Bilen står i Oslo Thomas Kravik - 9346 8331
  3. Vurderer salg av vår 2006 TDV8 Vouge. Kjørt 222.000 km. og godt vedlikehold. De siste årene har den vært hos Sandberg Jaguarservice og Strømmen Bilverksted. Vi har hatt bilen siden tidlig 2017 og kjørt den ca. 35.000 km. Noen rustflekker på bakluken. Pent og helt interiør. Sommerdekk 20" og piggdekk 19", begge kjørt 1 sesong. Ring for ytterligere info. Pris 250.000 Thomas Kravik 9346 8331 Thomas.Kravik@gmail.com
  4. Dette er min 5. RR, men den første med diesel. TDV8 er helt overlengen alle 3,9 og 4,6 V8 bensin jeg har hatt tidligere. Samtidig også den første jeg har hatt dyre utfordringer med. Opplever den allikevel som en super bil, men det koster å drifte en bil med nypris god over 1 mill. Bare gled deg til å hente din L320 @IAS
  5. Det er en L322. Byttet begge turboene og fikk det utført hos Strømmen Bil. Det ble en dyr affære, men nå går bilen som en kule igjen. Desverre kom bilen tilbake fra service uten fungerende infotainment og ryggekamera. Det skal alltid være noen mindre utfordringer.
  6. Under kjøring med min 2006 TDV8 mistet jeg plutselig motorkraft. Jeg tok bilen med til et autorisert Land Rover verksted, som leste ut feilkoder. Nå er konklusjonen deres at begge turboene må skiftes ut. Dette er en ny affære. Er det noen som har erfaring med å få byttet turboer i Range Rover på et spesialisert turbo-verksted? Tips mottas med takk. Selv stusser jeg på at hele turboen må skiftes ut, og at det ikke er mulig med en reparasjon?
  7. Pene og originale 19" felger med dekk selges. Passer til L320, L322 og Disco 3. Dekkene er av merket Falken og er kjørt 2 sesonger. Pris 3.500
  8. RRDreamer

    IMG 3875

  9. RRDreamer

    IMG 3799

  10. RRDreamer

    IMG 4814

  11. Jeg har kikket på bilen og det er ganske mye å ta fatt i. Uten å kikke veldig nøye etter, var det veldig mye rust å finne på; A-stolpe utvendig, bakluke, innvendig på hjulbuer bak og ramme. Her må det mye arbeid til.
  12. Jeg er enig med Tommy 62; rundt 100.000 for en strøken 2000/2001-modell med V8. Det er mye bil for pengene, men samtidig maks hva markedet vil gi for en slik bli. Her får du masse kjøreglede og en superpraktisk familebil. Jeg betalte rundt 70.000 for min siste P38. Det var en 2001 4,6 V8 med 213.000 km på tellern. Den er ikke helt strøken utenpå, men det er like greit siden den hovedsaklig står gateparkert. Da jeg kjøpte den var det 3-4 mindre ting som måtte skiftes, b.la var AC uten funksjon. Totalt har jeg utbedret den for ca 15.000 på verksted og nå er alt slik det skal være. Utrolig fornøyd med bilen slik den fremstår i dag.
×
×
  • Opprett ny...