Jump to content
LRforum

RRDreamer

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About RRDreamer

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Location
    Oslo

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Oslo

Recent Profile Visitors

342 profile views
  1. Vurderer salg av vår 2006 TDV8 Vouge. Kjørt 222.000 km. og godt vedlikehold. De siste årene har den vært hos Sandberg Jaguarservice og Strømmen Bilverksted. Vi har hatt bilen siden tidlig 2017 og kjørt den ca. 35.000 km. Noen rustflekker på bakluken. Pent og helt interiør. Sommerdekk 20" og piggdekk 19", begge kjørt 1 sesong. Ring for ytterligere info. Pris 250.000 Thomas Kravik 9346 8331 Thomas.Kravik@gmail.com
  2. Dette er min 5. RR, men den første med diesel. TDV8 er helt overlengen alle 3,9 og 4,6 V8 bensin jeg har hatt tidligere. Samtidig også den første jeg har hatt dyre utfordringer med. Opplever den allikevel som en super bil, men det koster å drifte en bil med nypris god over 1 mill. Bare gled deg til å hente din L320 @IAS
  3. Det er en L322. Byttet begge turboene og fikk det utført hos Strømmen Bil. Det ble en dyr affære, men nå går bilen som en kule igjen. Desverre kom bilen tilbake fra service uten fungerende infotainment og ryggekamera. Det skal alltid være noen mindre utfordringer.
  4. Under kjøring med min 2006 TDV8 mistet jeg plutselig motorkraft. Jeg tok bilen med til et autorisert Land Rover verksted, som leste ut feilkoder. Nå er konklusjonen deres at begge turboene må skiftes ut. Dette er en ny affære. Er det noen som har erfaring med å få byttet turboer i Range Rover på et spesialisert turbo-verksted? Tips mottas med takk. Selv stusser jeg på at hele turboen må skiftes ut, og at det ikke er mulig med en reparasjon?
  5. Pene og originale 19" felger med dekk selges. Passer til L320, L322 og Disco 3. Dekkene er av merket Falken og er kjørt 2 sesonger. Pris 3.500
  6. Jeg har kikket på bilen og det er ganske mye å ta fatt i. Uten å kikke veldig nøye etter, var det veldig mye rust å finne på; A-stolpe utvendig, bakluke, innvendig på hjulbuer bak og ramme. Her må det mye arbeid til.
  7. Jeg er enig med Tommy 62; rundt 100.000 for en strøken 2000/2001-modell med V8. Det er mye bil for pengene, men samtidig maks hva markedet vil gi for en slik bli. Her får du masse kjøreglede og en superpraktisk familebil. Jeg betalte rundt 70.000 for min siste P38. Det var en 2001 4,6 V8 med 213.000 km på tellern. Den er ikke helt strøken utenpå, men det er like greit siden den hovedsaklig står gateparkert. Da jeg kjøpte den var det 3-4 mindre ting som måtte skiftes, b.la var AC uten funksjon. Totalt har jeg utbedret den for ca 15.000 på verksted og nå er alt slik det skal være. Utrolig fornøyd med bilen slik den fremstår i dag.
  8. Gratulerer - den så fin ut!
  9. Jeg tror løsningen er å ta noen bedre bilder og sette på originale felger på sommerhjulene, akkurat som "ehernst" har foreslått litt tidligere. Jeg kjøpte akkurat min 3. P38A 4,6. For meg var det avgjørende at bildene på Finn.no viste en ryddig og orignial bil. Du kan ikke forvente å skape et ryddig inntrykk av bilen når bildene viser en rotete bil, en bil som er kjørt med en kjempehenger og interiørbilder som er tatt gjennom vinduet. Det er viktig at tekst og bilder sammen skaper et positivt inntrykk. Dette er ment i beste mening. Prisen du ønsker er helt ok.
  10. Takk for raskt respons! Supert forum. Jeg for en sort versjon, silkematt. Liker ikke bilen med frontgrill i samme farge som bilen. Litt usikker på bilens generell tilstand, men sålangt virker den ok. L322 er en elegant vogn. Kikket på både TDV8 (272 hk), 4,2 SC og 4,4 V8. Den blir nok en slik neste gang.
  11. Det fulgte med en ny og ubehandlet frontgrill på kjøpet med min siste P38a. Bilen er en 4,6 Vouge 2000 modell i farge mørk grå. Kjenner noen til fargekoden for standard farge på frontgrillen? Dette er min 3. P38a. Jeg var gsnske bestemt på å oppgradere til en L322, men de gir ikke samme følelsen som P38a gir, derfor ble det nok en slik. Takk for hjelpen!
×
×
  • Create New...