Jump to content
LRforum

Himat

Members
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

About Himat

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vestlandet
  • Interests
    Modellfly, fly, gamle hus og biler

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Førde

Recent Profile Visitors

468 profile views
  1. Bensin til hageredskap kan sikkert diskuterast like mykje som olje til bil. Eg prøver å hugse å kjøpe 98 oktan til plenklipperen, ein Honda firetakt. Beitepusseren, AS Motor med 6,5 hester totakt får 98 oktan med Stilh totakolje. Når den ikkje får rester etter ferdigblanda akrylatbensin frå kanna til motorsag og grasstrimmer. Etter innkjøpsstad står det oftare Felleskjøpet enn Aspen på kanna med akrylatbensin. Det er og forklaringa på Stihl totaktolje.
  2. Litt ARO, ganske mykje Land Rover og Gelendewagen. Frå nokre vinlkar og detaljer Toyota Landcruiser og Santana. Mest ei hopkok av litt eldre firehjulstrekkere som har ein del fellestrekk. På bileta synes eg resultatet ser ok ut. Vinner ingen design konkuranser og blir sikkert sabla ned av mange "motorjournalister". Om prisen blir riktig kjem den til å selje bra. Det betyr at den må ned mot Hilux, Amarok, Navara, D-Max og resten av pick up segmentet i pris.
  3. Køyrd stilas ein tur til far min slik at eg kunne setje opp stilas der det er vanskeleg å male frå stige. Før det var det opplingar slik at eg får kledd stabburet.
  4. Montert ny galvanisert støytfanger. For tida blankaste delen på bilen. Utfordringa var at skruene knakk i toppen av gjengepartiet. Det vart litt fikkel for å få ut mutterplata. Tok samtidig ein runde med stålbørste og maling på rammehorna. Så ruster ramma bak støtfangeren kanskje litt saktere og.
  5. Himat

    Mesanin

    Eit kontrollsørsmål, du har nok/sterke nok diagonalavstivare eller feste i vegg slik at mesaninen ikkje kan "knele"? Både sidevegs og framover?
  6. Gruskøyring denne gongen. Rund 1500kg grus er ikkje mykje i hengeren, men lovlig lass. Neste lass blir opplingar slik at eg har noko å feste ny kledning i på stabburet.
  7. Den gongen bestefar hadde gard var første traktoren eg hugsa ein Fordson Major. Den vart bytta i ein MF135. Seinare kom det ein Fiat 640DT. Alle kjøpt brukt og så vart gardsdrifta lagt ned og Fiaten seld. 135'en trur eg er der enno. Delar av garden er bratt, den ligg på vestlandet. Likevel på innmark var det ikkje nødvendig med firehjulstrekk for å kome fram, om det var sleipt vart det lagt på kjettingar på 135'en. Utfordringa i bratta er å ikkje velte. Det var grunnen til fleire bruk den gongen hadde traktor av transporter type. Til snørydding er fres tingen om det er noko mengder snø. Småbrøyting går greit med skuffe. Laster framme er kjekt å ha viss du skal lesse av/på, men var tidlegare ikkje så vanleg. (Det vil seie for førti år sidan)
  8. Himat

    motor

    Perkins motorkode? Eventuelt slagvolum i kubikktommer kan være tilstrekkeleg. På Wikipedia ligg det ein brukbart utfyllande oversikt over dei ulike Perkinsmotorane og kva dei vart brukt. Eg køyrde tidlegare Nissan Terrano 2, motoren var kanskje ikkje den sprekaste men trakk godt på låge turtall. Det eg har finni i ettertid er at 2,7 turbodieselen i bilen truleg var ein avart av ein gamal Perkins. Tilsvarande, Mazda har brukt Perkins diesel i sine pick up og lette lastebilar.
  9. Er det gamlevegen Stanghelle til Dale og vidare mot Hamlagrø? Lenge sidan E16 vart lagt om og det vart slutt å køyre over Hamlagrø så eg er ikkje så sikker på korleis det ser ut der lenger, men stor stein med planke under meiner eg å hugse frå Dale til Stanghelle. Den gongen var det grusveg.
  10. Køyrde ved. Eg har oppdaga at mud terrain dekk bråker på veg, men er svært godt egna på grasbakke. Gamle svake bruer på vegen rett bak og framfor bilen gjer at tilkomst til asfaltvegen er rett over bøen mellom bil og asfaltveg.
  11. Her er det snakk om deler til 2004 Defender om dei passer på 1996/97 Defender. Takk for hjelp så langt. På veg til hoggeren no.
  12. Då blir det på hoggeren i morgon for "nytt" panser. Bakdør også, ser at delespusherne har varierande informasjon. Nokon seier dei går om einan, andre ikkje. Satser på at den bakdør er lik nok til at den passer i opningen. Så blir det litt mekk for å få på plass kopling av høgtsittande bremselys. Moko eg manglar.
  13. Hei, passer panser fra TD5 2004 på 300Tdi 1996/7? Ramma på pansereret på min bil er rusta og den lokale hogginga har fått inn ein TD5 med eit betre. (Delekatalog frå leverandør sa at Puma panser passer 300Tdi, TD5 og Puma, men TD5 panser berre på TD5 modellar.)
  14. Blir brukt der eg jobber, men det blir kjøpt inn frå agent/grosist. Fungerer, men lodding er oftast betre om det går å få til. Isotropt leiande lim, det vil seie lim som leiar strøm i alle retningar er der eg har sett slike sølvflak i eit lim, til dømes epoksy. Meir avansert er lim med metaliserte plastkuler. Då går det å få lim leiande i alle retningar eller berre der det er lim mellom to flater som blir pressa saman.
  15. Inntrykket mitt frå nettaviser er at det i alle fall fleire som står fast i skiløypa med bil etter å ha følgd GPS køyrerute enn som står fast etter bevist ulovleg køyring.
×
×
  • Create New...