Jump to content
LRforum

Himat

Members
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

About Himat

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vestlandet
  • Interests
    Modellfly, fly, gamle hus og biler

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Førde

Recent Profile Visitors

662 profile views
  1. Dugnad i burettslaget. Gjett kven som då må manøvrere flishogger på smal og bratt gangveg.
  2. På den andre sida, skal verkstad kontrollere ut over at bil er som oppgjeve i vognkort?
  3. Himat

    lastsikring

    I tilfellet med flaggstanga her lurer eg på kva regel som ikkje er overholdt. Det ser ut som om den er skikkeleg festa, det er vimpel i enden av utstikkande last bak og om bilen har 50kg eller meir tillatt taklast så er den vel innanfor på vekt.
  4. Terrano 2 hadde torsjonsfjærer framme, etterfølgeren Pathfinder trur eg hadde spiralfjærer. Det same skiftet skjedde på pickup'ane også ein gang etter år 2000. Tipper enklare produksjon og lettare å lage progressive fjærer var bakgrunnen.
  5. Som andre har sagt, kor lenge fjærer og støtdempere varer er veldig avhengig av bruk. Og sikkert og design og utføring. På Nissan Terrano 2 eg hadde trur eg originaldemperane holdt rundt 150 000km. Etter godt over 300 000km med høgt tempo på dårlege vegar bytta eg bil. Parker på flat mark lente bilen seg då litt over mot eine sida. Eg såg aldri at det var knekte fjærer, men det var utmattningssprekker i karroseriet.
  6. Typisk demonstrasjons-syndrom. Frå tidlegare jobb, serviceingeniør på brua (skip) for å vise at feil er retta, systemet feiler. Serviceingeniør på brua for at styrman skal demonstrere feil, systemet fungerer.
  7. Og det ser ut til at mange produsentar har gått vekk frå potensiometer. https://www.hella.com/techworld/us/Technical/Sensors-and-actuators/Accelerator-pedal-sensor-3851/# Elektronikk i "pedalen" med induktiv giver. Det gjev då og mogelegheit for dårleg lodding på kretskort, dårlege baner på kretskort og ellers det som kan dukke opp av sære feil. Klarte ikkje å finne om Hella hadde levert til FL2.
  8. Sjekk ut denne: http://www.bba-reman.com/forums/topic161234.aspx Ser ut til at det kan være i ledningsmatta også.
  9. Fem leidningar ut av gasspedalsamanstillinga betyr i alle fall at det er ein sensor der. Og denne sensoren fortel posisjon til gasspedal til ECU.
  10. Diagnosen eit gjett der eg antar at FL2 har eit potensiometer som fortel ECU stilling til gasspedal. Desse blir slitt, det kan komme fukt i, resultatet er at ved pedalbruk får ikkje ECU eit jamt varierande signal. Det kommer "spiker" med enten null eller maksverdi der signalet skulle ha skifta med tidelear. ECU detekterer feil og drar gass til null før signalet er ok og motor går på igjen. Det rykker i bilen. Dette kjem ofte litt tilfeldig i starten, kan forsvinne i lange periodar og når delane er godt slitt blir det tull heile tida. På Transit Connect 'en eg hadde var det tendens til det
  11. Pot meter til gasspedal som krangler i kulda? Blir som på gamle hi-fi forsterkerkere, litt dreiing på volumknapp og eit brak i høgtalarane før det roar seg.
  12. Søndag, ikkje i dag. Det snødde i Sogn.
  13. Er ikkje nye defender i aluminium? Ruster ikkje, men har ei endeleg levetid før det blir utmattingssprekker i konstruksjonen? Bortsett frå elektronikken kan det bli største utfordringa for bruktverdien ti femten år fram i tid.
  14. Bak støtfanger framme om ledning er lang nok? Godt skjerma og viser raskt riktig temperatur når bilen kjem i bevegelse.
  15. Tja, treullplatene isolerer. Kva med å skru plater på utsida? Eg tipper veggen er panelt bak så det er feste for skruer.
×
×
  • Create New...