Jump to content
LRforum

Himat

Members
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

About Himat

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vestlandet
  • Interests
    Modellfly, fly, gamle hus og biler

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Førde

Recent Profile Visitors

521 profile views
  1. Filter rett på turbo? Bypasser du då ikkje luftmengdemåler? I tilfelle så bør resultatet vere at motoren går med kraftig luftoverskudd. Du seier luftmengdemåler er bytta ok, men til dei som kjenner systemet, er det noko temperatur kompensasjon styrt av ein annan sensor? Det lukter diesel, men og av ein eller fleire andre sensorfeil. Er ikkje alle sensorar for luftmengde analoge med analog til digitalkonverter i ECU? Jordfeil og jordstraumar kan då gje "interessange" feil. Til dømes offset på alle målte verdiar.
  2. For støtte sideveis treng du to støtter slik at de går på skrå ut til sida om du bruker stenger som på bilete. Alternativet er ei plate med kantane knekt ned slik at den får U profil.
  3. Køyrd gamalt høy frå ei løe på fyllinga (hageavfall på gjenbrukstasjonen.) Defender er "hobby" bil og den blir brukt på fritida, så kvalifiserer det til "Land Rover i arbeid"?
  4. Ikkje akkurat i dag, men sist veke. Bytta olje på framaksel og park og parkeringslys framme så no har eg park og blinklys utan vatn i. Bilen kvitterte med å starte å lekke olje frå styreservo ein stad. Det var komen ny damm under bilen.
  5. Bensin til hageredskap kan sikkert diskuterast like mykje som olje til bil. Eg prøver å hugse å kjøpe 98 oktan til plenklipperen, ein Honda firetakt. Beitepusseren, AS Motor med 6,5 hester totakt får 98 oktan med Stilh totakolje. Når den ikkje får rester etter ferdigblanda akrylatbensin frå kanna til motorsag og grasstrimmer. Etter innkjøpsstad står det oftare Felleskjøpet enn Aspen på kanna med akrylatbensin. Det er og forklaringa på Stihl totaktolje.
  6. Litt ARO, ganske mykje Land Rover og Gelendewagen. Frå nokre vinlkar og detaljer Toyota Landcruiser og Santana. Mest ei hopkok av litt eldre firehjulstrekkere som har ein del fellestrekk. På bileta synes eg resultatet ser ok ut. Vinner ingen design konkuranser og blir sikkert sabla ned av mange "motorjournalister". Om prisen blir riktig kjem den til å selje bra. Det betyr at den må ned mot Hilux, Amarok, Navara, D-Max og resten av pick up segmentet i pris.
  7. Køyrd stilas ein tur til far min slik at eg kunne setje opp stilas der det er vanskeleg å male frå stige. Før det var det opplingar slik at eg får kledd stabburet.
  8. Montert ny galvanisert støytfanger. For tida blankaste delen på bilen. Utfordringa var at skruene knakk i toppen av gjengepartiet. Det vart litt fikkel for å få ut mutterplata. Tok samtidig ein runde med stålbørste og maling på rammehorna. Så ruster ramma bak støtfangeren kanskje litt saktere og.
  9. Himat

    Mesanin

    Eit kontrollsørsmål, du har nok/sterke nok diagonalavstivare eller feste i vegg slik at mesaninen ikkje kan "knele"? Både sidevegs og framover?
  10. Gruskøyring denne gongen. Rund 1500kg grus er ikkje mykje i hengeren, men lovlig lass. Neste lass blir opplingar slik at eg har noko å feste ny kledning i på stabburet.
  11. Den gongen bestefar hadde gard var første traktoren eg hugsa ein Fordson Major. Den vart bytta i ein MF135. Seinare kom det ein Fiat 640DT. Alle kjøpt brukt og så vart gardsdrifta lagt ned og Fiaten seld. 135'en trur eg er der enno. Delar av garden er bratt, den ligg på vestlandet. Likevel på innmark var det ikkje nødvendig med firehjulstrekk for å kome fram, om det var sleipt vart det lagt på kjettingar på 135'en. Utfordringa i bratta er å ikkje velte. Det var grunnen til fleire bruk den gongen hadde traktor av transporter type. Til snørydding er fres tingen om det er noko mengder snø. Småbrøyting går greit med skuffe. Laster framme er kjekt å ha viss du skal lesse av/på, men var tidlegare ikkje så vanleg. (Det vil seie for førti år sidan)
  12. Himat

    motor

    Perkins motorkode? Eventuelt slagvolum i kubikktommer kan være tilstrekkeleg. På Wikipedia ligg det ein brukbart utfyllande oversikt over dei ulike Perkinsmotorane og kva dei vart brukt. Eg køyrde tidlegare Nissan Terrano 2, motoren var kanskje ikkje den sprekaste men trakk godt på låge turtall. Det eg har finni i ettertid er at 2,7 turbodieselen i bilen truleg var ein avart av ein gamal Perkins. Tilsvarande, Mazda har brukt Perkins diesel i sine pick up og lette lastebilar.
  13. Er det gamlevegen Stanghelle til Dale og vidare mot Hamlagrø? Lenge sidan E16 vart lagt om og det vart slutt å køyre over Hamlagrø så eg er ikkje så sikker på korleis det ser ut der lenger, men stor stein med planke under meiner eg å hugse frå Dale til Stanghelle. Den gongen var det grusveg.
  14. Køyrde ved. Eg har oppdaga at mud terrain dekk bråker på veg, men er svært godt egna på grasbakke. Gamle svake bruer på vegen rett bak og framfor bilen gjer at tilkomst til asfaltvegen er rett over bøen mellom bil og asfaltveg.
  15. Her er det snakk om deler til 2004 Defender om dei passer på 1996/97 Defender. Takk for hjelp så langt. På veg til hoggeren no.
×
×
  • Create New...