Jump to content
LRforum

Himat

Members
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

About Himat

  • Rank
    Aktiv Medlem

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vestlandet
  • Interests
    Modellfly, fly, gamle hus og biler

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Førde

Recent Profile Visitors

349 profile views
  1. James L. Taylor skirver i boka "Land Rover 90 and 100, Owners and buyers guide" at det skal ha vært ein variant av 110 med innkoplingsbar firehjulstrekk. Er det ein norsk eller engels brosjyre du har? Om varianten ikkje står i den engelsek brosjyra har den ikkje vært videre marknadsført.
  2. Kommentarar over har allt sagt at på ein Defender med konstant firehjulstrekk er det ingen grunn til å ha frihjulsnav. Ikkje funger drivsystemet heller utan andre modifiseringar. Om du skulle ha ein tidleg Land Rover 110 med innkoplingsbart firehjulstrekk lik det på ein seriebil så har frihjulsnav noko for seg. På den andre sida, 110 varianten med serietype fordelingskasse er noko eg berre har lest at fantes i prislista dei første åra. Nesten ingen kjøpte det og varianten forsvant. Den som i dag har ein av desse har ein skikkeleg raritet!
  3. Brukte Google og friska opp kva som var skrivi i det siste om kondensfjerner. Konkluderte med mykje det same som Svalbard, ei flaske kondensfjerner er ingenting mot dei 5% eller meir alkohol pumpebensin ofte er tilsatt i dag. Historisk, det med "kondensfjerner" er nok også feil. Eg har sett reknestykket på kor mykje vatn det går å trekke inn i tanken frå fuktig luft og få det til å kondensere. Det er ubetydelege mengder. Lekasje av regnvatn inn dårlege tanklokk, røyr eller tankar på bil eller bensinstasjon er ei meir plausibel forklaring på vatn i bensinen på tanken. Ikkje fjerna kondensfjernaren vatnet heller, den hjalp mot forgasserising og isplugger i bensinrøyra. Forgasserising kan ein få også med bensin utan vatn om værforholda er riktige og ikkje forgasservarme er slått på. Kor mange hugsar hendelen på luftfilteret for å slå om frå sommer til vinter? Seinare kom det vel ein termostat som tok varm luft frå området rundt eksosmanifoilden når det var fare for forgasserising.
  4. Mekka eksosanlegg. Biten frå rett framfor bakaksel og bak var rusta i filler og datt av tidlegare i haust. Eg kunne ha bestillt nytt originalt, men eg tipper eg då måtte ha bytta mykje. Eksosanlegget på bilen er truleg også originalt, i tyding det finnes ikkje maken. Med diverse rørbøy frå biltema og nyinnkjøpt pinnesves var allt på plass for fabrikasjon. Det må nevnast at det einaste eg har sveisa før var ein lab øving på fagskulen for meir enn 25 år sida. Sveisen held ingen sveiseprøve, men passerer PKK håpar eg.
  5. Skiftenøkkel type stor (rundt 50cm skaft) er og eit greit verktøy til justering av brakettar. Sett den innpå brakketten, stram den til som skrustikke og bøy braketten.
  6. Går det å betale med kontanter for dei som ikkje har avansert til vipps? Om det ikkje blir no så tek eg kanskje turen ein annan gong. (Eksosanlegget datt av når eg skulle montere anna tilhengerfeste sist laurdag så eg må skru no neste laurdag.) Eg trudde eg hadde køyrt dei fleste omvegane i området, men kjenner meg ikkje at. Kva rute tok du?
  7. Fordelen med lågare profil på dekk er først og fremst mindre skråløpsvinkel og mindre endring i skråløpsvinkel med last. Skråløpsvinkelen er kort fortalt forskjellen på kvar midtlinja til felgen peikar og kvar midtlinja til slitebanen til dekket peikar når køyretøyet køyrer er i sving. Lågare profil og same breidd på dekka gjev mindre fjæring i dekka og då mindre fjæring som demparane på køyretøyet ikkje påverkar. Kva dette betyr for tilhenger/campingvogn er eg usikker på. Lågare profil på dekka kan bety litt stivare demping om støtdemparane på vogna gjev god demping. Og lågare profil på dekka kan kan bety at vogna føgjer bilen litt betre/fylgjer meir same spor som bilen. Å uttale seg om dynamikken i det siste er for dei som har studert køyretøydynamikk djupare.
  8. Det har eg og då fann eg denne i tråden http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/60385-hengerfeste/#&ct=1566504577 med bilete av Dixon Bate hengerfeste. Det manglar nokre bitar på min bil, men det kan vere eit Dixon Bate hengerfeste etter modifisering.
  9. Seint svar, ja eg har boka. På årsmodell 1979 til 1985 er det ein bokstavkode i første del av serienummer. Ein V der identifiserer bilen som bygd med V8. Og som lafterolf seier, det fantes ingen V8 Land Rover modell i 1970. I alle fall ikkje markndasført frå fabrikk.
  10. Boka Land Rover Series 3, Spesification Guide av James Taylor (ISBN 978 1 84797 320 7) har eit kapittel om serienummerserier fo ulike årstal. I perioden 1979 til 1985 er det kode for V8 i rammenummeret.
  11. Då har eg vært å målt. 63cm til topp av kule på hengerfeste frå bakken. 63 eller 64 cm er også avstanden opp til undrsida av bakre del av ramma. Eg har og teke bilete av tilhengerfeste, eg har ikkje sett denne varianten før.
  12. Kan være, bilen her sikkert vært brukt utanfor veg før mi tid. Eg mistenker og vinkelkappmodifisering av tilhengerhengerfeste for å ikkje leike plog.. Eg trur ikkje kula er meir enn 10cm ned frå nedre bakre kant på ramme. Har ikkje bilete no, skal ta det når eg har anledning i helga.
  13. Første gong eg hekta hengeren på Defenderen eg kjøpte oppdaga eg at eg køyrde med boggiløft. Tom, utan last var tilhengerfeste så høgt at hjula på fremste akselen på tilhengeren ikkje var nedi bakken. Då allt har vært riktig med både Terrano II og Transit Connect konkluderer eg med at hengerfeste er plassert for høgt på Defenderen. Festet liknar på den justerbare typen, men plata bak er kort og dei to staga inn på rammevangane manglar. Før eventuelt innkjøp av nytt feste tok eg mål og var ein tur på den lokale biloppsamlinga for å sjå etter brukbare delar. Det er få Defendere på hogginga, men det stod ein Discovery 2 med hengerfeste der. Eg målte og det såg ut til at mål mellom festepunkta på Defende og Discovery 2 var veldig like. Har nokon prøvd med Discovery 2 hengerfeste på Defender?
  14. Himat

    Plenklipper

    Har god erfaring med Honda av dei største med bioklipp og sideutkast. Kjøpt ny for i alle fall fem år sida. Stål chassi og ribba for finesser. På den andre sida, eg klipper berre gras, nokon gonger høgt. Er graset veldig høgt brukar eg større klippar, AS Motor Enduro 650? Kjøpt brukt på Finn.no. Klarer den å velte buskas/trær klipper den det og.
  15. Med bakrigg meiner du då kapellet over plan? Er interessert, men såg helst etter bil utan akkut behov for arbeid for å bli godkjent. Oppdal er og litt krøkkete å innom for meg.
×
×
  • Create New...