Jump to content
LRforum

YMK

LRF Society
  • Content Count

    9,090
  • Joined

  • Last visited

About YMK

  • Rank
    Proff rotekopp

Contact Methods

  • MSN
    fastcosworth@hotmail.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nordens Paris, Norge
  • Interests
    Bil ,bil og bil.

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Tromsø

Recent Profile Visitors

4,476 profile views
  1. Er lufteventil bakerst på toppen av motoren. Må ta av motordeksel for å finne den
  2. Klipsene til bremserøra finnes på lager her
  3. Trønderbilen Deksel til tanken på plass, bakre mellomaksel byttet, service på kompressor. Er ikke overbevist om at den AMK kompressoren er helt frisk enda... Men det forsker jeg på en annen dag. Mener feilen med.håndbrekket er lokalisert... Ledning ligger mot indre drivknute, jorder nok av og til i og med at isolasjonen på ledningen mangler Prøvekjørt og bilen virker ok. Kanskje PKK i løpet av uka om jeg får til
  4. Kalibrering og sletting av koder gjøres med IidTool etter bytte. Intet problem Kassa er jo også ganske enkel å bytte, mener jeg løsnet eksosanlegg for å gi bedre plass
  5. Hvilken styreboks til motor?
  6. YMK

    FL2 2007

    Jeg hadde bilen en stund etterpå, ble solgt til Frode H etterhvert
  7. Ett lite problem løst idag. Endeledd, både indre og ytre bytte på venstre side på Stallbilen
  8. Lazer tools 6714 fungerer meget bra til oppgaven med å få dysa opp https://www.advancedfactors.co.uk/6714-diesel-injector-extractor-jlr-2736-engines-303-1127-1107570-p.asp
  9. Discovery3 nummer 4 er på gårdsplassen
  10. Bytt den dysa, test på nytt. Kjøpt eget utstyr? Eventuell link ønskes isåfall
  11. Litt mere tid til saker idag. Tatt ned dekselet under tanken på trønderbilen, skal prøve å berge det denne gangen. Prisen på nytt er nemlig stiv Men litt tynt med materiale her og der. Må også bytte bakre mellomaksel... Men nærmer oss PKK etterhvert. Har vel også pådratt meg enda en LR igjen
  12. Og i noen står det Thermotop Vevo Pass på at du kjøper riktig
  13. Har ikke helt oversikt på hvor lenge disse har vært med. Men bilen er rullet nesten 330k
  14. Tusler sakte fremover, tett timeplan og noe helsekrøll. Bobilen har fått nye bånd til håndbrekket, skiver og klosser bak. Pluss en bremsecalipter foran. Så ferdig med bremseservice der var jo masse bånd igjen på håndbrekket... Litt andre dimensjoner på en Iveco. Hjulagerets mutter er 90mm Trønderen har fått litt mere av tiden min, så det nærmer seg snart klar til PKK. Nye bærebruer oppe bak, bremseklosser, slanger, rør og foring oppe i knokkelhuset. Nye dempere til panser, og sikkert mere til man har glemt. Gjenstår vel service på kompressor og sveisi
  15. Det kan og være brukt feile klips på dekselet på A-stolpen, da lekker det inn vann.
×
×
  • Create New...