Defenderen begynte å låte litt som en boble her før jul og oljelekkasje ut fra injector harness kontakten (ikke til ECU, men ledningene ved kontakten er sølete) gjorde at jeg nå skiftet injector harnessen. Den startet som en klokke før jeg byttet, men nå får jeg ikke start - det bare klikker frenetisk - og det rareste er at noen ganger fortsetter klikkingen etter at jeg har skrudd av tenninga, som om det er en overledning et eller annet sted, og når jeg vrir på tenninga starter f.eks tankmåleren, men den faller til null igjen.
Det kan tillegges at denne bilen hadde montert en boost-boks fra forrige eier som plutselig sa takk for seg. Denne ble bare tatt ut av kontakten sin og motoren gikk igjen. Aner meg at det er noe i de koblingene der som er guffent, men det er litt rart at det nå plutselig ikke funker i det hele tatt - så det er kanskje noe jeg har gjort som er feil?
Noen som har tips og råd? Er det mulig å skifte bare kablene i motorrommet til injector harness (går disse til en kobling eller rett til ECU?) eller må jeg da legge alle kablene på nytt?
Tusen takk for alle råd og tips!