disco 3, 2006 mod og bilen er gått 175 tusen, glemte jo helt å si det, ser på diagnosen at compressoren stopper å gå på 130 grader dvs den stopper i sikkerhetstempen,og då e den kommet opp på ca 1200-1400 pka,har hørt den skal gå helt opp på 1800pka,mens mekaniker på Sandveien sa det ska vær ca 10-11 bar som igjen er 1000-1100 pka, idet compressoren stopper begynner trykke å falle og stopper ca på en 400-600 pka,har lyttet og går rundt med såpevann på leit etter luftlekasjne men ser eller hører noe,bilen letter seg opp og ned som eg vil kalle normalt uten feilmld,ved mindre eg prøver opp og ned gjentatte ganger,så kommer det opp at bilen reiser seg seint,dette fryrsterer meg litt noe eg vil ha en bil som er tett,vurderer å måtte kjøpe ny compressor som oggioffshore sier den e full i irr og bolter vil knekke, kor skjøter man rørene på den nye copressoren eventuelt? merkeverksted kapper rørene pågrunnav de koblingene sitter i fleste tilfeller.og ka compressor e å anbefale?