Jump to content
LRforum

LØyvind

Members
  • Content Count

    282
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About LØyvind

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oslo

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Oslo

Recent Profile Visitors

558 profile views
  1. Ja, verdt å sjekke ringen, jeg har en hvor ringen har rustet og løsnet nesten helt, må da bytte krysset...
  2. Går de på en standard P38 uten heving eller skjermbredding?
  3. Helt nye ESR3923 og ESR3921 kan hentes i Oslo
  4. Hva må til for å gjøre motronic motorene standalone, for å kunne bruke den med innsprøytning, tenning etc. i andre biltyper? Det eneste jeg kommer på en at man må disable immobilisation koden som motorstyringen får fra becm. En annen utfordring er kanskje svinghjulsgiveren, om man vil bruke manuelt gir. Må vel få kombinert tannskiven fra flexplaten med et svinghjul. Motorstyringen får vel også signaler fra automatkassen (canbus) men det er vel bare for å redusere moment ved giring, så ved manuelt gir trenger man vel ikke tenke på det.? Disse motorene (etter 1999) synes jeg virker veldig bra satt opp, med bra bunndrag, så fristende å gjenbruke i f.eks. eldre landrovere el.l.
  5. Hei, jeg kjøper gjerne bakre støtfanger.... tar også gjerne hele bilen, men den er vel lovet bort....
  6. LØyvind

    P38

    Hei, har du bakre støtfanger til dobbel eksos?
  7. Jeg har en p38 høyreratt-styresnekke i Brumunddal, men er ikke der så ofte....
  8. Abs ringene har rustet i stykker, så jeg tror jeg må bytte CV leddene komplett med de taggete ringene..... ser ut som at rimmer etc. selger CV leddene uten stålhylsen som omringer abs sensorringen, derfor kanskje en fordel med brukte ledd, for mine hylser har så å si rustet bort....
  9. Tusen takk, men jeg fant noen gamle fra eget lager ;-)
  10. Støtdemper foran ønskes raskt... er de kanskje like foran og bak?
  11. Hei, hvilken årsmodell er dørlåsene til?
  12. Tusen takk Tore! Det ser ut som vi greier å halde rundt 70 der vegen er god, og vi har drege båten lenger bak for å minske kulevekta. Så vi prøvar å karre oss heimover for eiga maskin. Nærmar oss Hemsedal.
  13. Vi er på tur til Oslo med 3 tonn tung tilhengar, og bakre høgre luftbælg eksploderte i Lærdalstunnellen. Kjedeleg å køyre i 50km i timen resten av vegen.
  14. Hei, jeg trenger caliper høyre bak..... men må ha den raskt.
×
×
  • Create New...