Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem

yarnslayer

LRF Society
  • Innholdsteller

    1 410
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    1

yarnslayer last won the day on Juni 22

yarnslayer had the most liked content!

Nettsamfunnsomdømme

1 Nøytral

3 følgere

Om yarnslayer

  • Rang
    Entusiast & snakkesalig

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Aremark

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Aremark

Nylige profilbesøk

1 267 profilvisninger
  1. yarnslayer

    Suspension fault

    Hmm... var det ikke sånn at det var en annen sikring på d3 enn på d4 for å låse luftfjæringen? Jeg mener jeg diskuterte dette med noen i en annen tråd? Edit: Tråden: http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/89349-d3-suspension-fault/ Moral - best å konsultere håndboka/sikringsskjemaet.
  2. yarnslayer

    Bakdiff FL2

    Takk for svar. Nå er jeg i den situasjonen at det igjen er stille. Om det er stille før stormen, eller om den bare måtte bråke med ny olje... vil tiden vise. I mellomtiden er det fint om du sender din gamle opp sånn at den blir overhalt til Mr. Free eventuelt trenger den.
  3. Beklager om det kom fram som belærende. Det var ikke meningen - ei heller "å prøve å stoppe" folk fra å poste verken feilmeldinger eller ønsker. Det jeg prøvde å si er at det, når det gjender forumteknologi, ofte er lettere å ønske seg funksjonalitet enn det er for admin å framskaffe den.
  4. Ikke for å være noen killjoy .... men (nå skal jeg være det likevel): Det er for mye å pålegge en frivillig og ulønnet admin å sørge for at "alt virker alle steder" dersom det ikke allerede finnes i forumprogramvaren. Å be om det da er dessverre litt som å si at både en Kia, en Transporter og en Defender er biler og burde ha samme framkommelighet og lastekapasitet. Å programmere kryssplattformkode i dag er noe jeg ikke unner noen - man ender gjerne opp med et minste felles multiplum og om vi skal fortsette bilanalogien så blir det noe med 4 hjul, et ratt og (trå-)pedaler (etter å ha brukt fabrikken til Tesla for å produsere det) - men svært lite egnet for de aller fleste formål. (Og bare til info om bruksmønster: For min del er det å aksessere forumet fra mobil plan C - dvs at det da ikke er mulig å lese det fra pc, og jeg ikke har noe annet å finne på. )
  5. yarnslayer

    Ny bil i stallen

    Det ruller nå veldig mange FL1'ere i distriktet sett i forhold til at de har et rykte for å dø som fluer.... så noen må enten være veldig glade i dem, eller så er det noen seigliva rakkere innimellom. (Uten at jeg har sjekket hvilken motor/topp/hvilket drivstoff de gjenlevende går med). Gratulerer!
  6. yarnslayer

    Ac kompressor trøbbel 1.8L freelander 2003

    Du kan sjekke om delenummeret er det samme på de to gjennom å bruke http://new.lrcat.com/ Sånn forøvrig kan jeg dessverre ikke hjelpe.
  7. yarnslayer

    Hilseplikt - sjokket har ikke gitt seg

    Og jeg har erfaring med at andre Land Rovere sjelden ser at en FL2 hilser. Ignorert av 100% Evoque så langt, ca 80% av Discovery nyere enn D2, marginalt bedre oppslutning av Defendere, eldre Discoveryer og eldre RR - til og med de som får et hint med lyshornet. Faktisk er det nesten lettere å få tilbakehils fra FL1 enn overnevnte. Så oppfordringen er: "Hils uansett!" (Om ikke den andre sjåføren har oppdragelse bør man jo ikke falle ned på samme nivå, men heller lære bort hvordan det gjøres .... )
  8. yarnslayer

    Spam brukere; enklere håndtering

    Fungerer IKKE i IE11@win7. Men jeg skal vel klare å klage om det blir nok spam likevel.
  9. yarnslayer

    Spam brukere; enklere håndtering

    Ikke fra gammel IE11@win7 heller, om det er noen trøst. OT: godt å se at du er på tørt land.
  10. Den styrer vel på en eller annen måte låsesplinten på festet, så jeg tror ikke du bør bruke det før den går lett igjen. Mener det var noen her inne som la festet i bensin/diesel leeeeenge - jobbet litt med det innimellom, og så smurte opp når ting hadde begynt bevege seg igjen? Kan hende jeg husker feil, men sjekk iallfall opp funksjonaliteten til den tappen før du bruker festet igjen. (Vi har et sånt liggende ett eller annet sted i nordsverige fra i fjor sommer... Heldigvis ingenting på kroken da det sa takk for turen.) <<Sett inn lang RANT om "avtagbare" hengerfester her - På Mr Free har det bestemt seg for å bli permanent etter kun én tur med statoilhenger...!>>
  11. yarnslayer

    Driverksklunk?

    Ikke snakk. Har en sånn lyd på freelanderen også. Og svart olje i diffen. Det rare er at den tydeligvis ikke liker oljeskift, for da blir det mer lyd i en ukes tid etterpå. :-S
  12. yarnslayer

    Driverksklunk?

    Kjipern. Men innimellom har man ikke noe annet valg enn å vente på at det blir verre før man kan finne ut av det.
  13. yarnslayer

    Parkeringsbrems

    ... og at smøres med liberalt bannskap. ... sa hun som overhørte og bisto.
  14. yarnslayer

    Frityr olje og diesel

    Jeg vil vel påstå at en gammel bil som går på frityrolje er MER miljøvennlig enn en ny elbil. Bare tenk på hva produksjonen av én bil forurenser før den ruller ut av fabrikken - samt hva det forurenser å kvitte seg med frityroljen på normalt vis vs din forbrenning av den. Og sannsynligvis også om man regner inn hele ekstrasulamitten for hjemmeraffineriet.
  15. yarnslayer

    Bakdiff FL2

    Mr Free høres ut som en variant av dette som ikke har blitt like ille ennå. Enn så lenge er det ikke så tydelig forbundet med aksellerasjon som i klippet heller. https://www.youtube.com/watch?v=43DvKo_iJT4
×