Jump to content
LRforum

antz82

Members
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About antz82

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hole

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Røyse

Recent Profile Visitors

461 profile views
  1. Nei, den er egentlig "penbilen" har kanskje blitt kjørt 2-3 ganger i de snille løypene Elvedalen... i løpet av året... Og siden jeg har 88" til litt mere "utfordrende" løypekjøring. Lufteslangen er nok synderen her tenker jeg... den lå ut i skjermspruten på høyre side....originalt festet?
  2. Rover tipper jeg...????.110" puma 2008 mod.... Det ser ut som det er olje/fett inni lagret på høyre side i allefall, ikke noe brunt... skal kikke på venstre til uka. Ikke noe lekkasjer rundt simringen ved mellomakslingen av noe slag... Bytter olje etter ferien, får da se om det er like "hvit"....
  3. Hmmm, kommer kanskje vannet inn ved navene kanskje? Eller ved lufteslangen til akslingen...?
  4. Hei Noen som kan svare meg på hvorfor er oljen i bakdiffen hvit som "fløte " men olja i framdiffen har normalfarge(etter min mening) svart/gul? Sånn ser det ut hvert år jeg bytter....
  5. Puhhh.......Ca 56 cm helt utstrekt Ca 37 helt sammentrykt....
  6. Nei, det kun (gass) bakdempere....altså 2stk.
  7. Har liggende ett sett procomp 9000 Steel Shield shock absober. (Kjøpte disse sammen med rock moutain sine papabolfjærer) Passer utmerket til 88" når man konverterer til parabolfjærer og lengre sjakler... Har kanskje sittet på bilen i maks 2 år før de ble byttet ut med justerbare dempere... Pris? Tja...200kr/bud? Kan tas med til Elvedalen....
  8. Mulig EWS har....(foretrukket) Men lr direct LR009837
  9. Jeg betalte 1350 ink.mva og frakt for Denso regulator , det som satt der var også en Denso Orginal L-R var rundt 1789kr....
  10. Bestilte ny hos Lr direct.... Bytte var greit men ganske trangt.... Regulatorn sitter under insugsmanifolden, løsnet litt på kabelmatten og litt ledninger. Liten skralle med 2 forlenger og en magnet sånn att skruene ikke falt ned... Vanskeligste var å få av kontakten... Lurt å bruke tynne monteringshansker, mye skarpe ting neddi dær
  11. Da ble jeg i hvertfall kvitt kengeru modus etter bytte av Fuel Pumppressure regulator valve..
  12. Hva ble løsningen her? Opplever det samme på min nå for tiden...mener at det også ryker litt hvitt mer en vanlig....men lukter ikke surt bak der 20190301_114620.mp4
  13. Ladeplugg dytter jeg inn i ett hull i B stolpen når jeg ikke bruker den
  14. Har montert fast c-teck hurtigkontakt på min puma.... -Dro ledningen igjennom ett hull i setekassa til batteriet,( der setevarmen går inn i kassa)og under sete og ut til b stolpen, -For å få festet til -polen , laget/filet jeg til en ny lengre skrue. -Brukte den konede mutteren og skrudde fast polskoen,og så tok jeg en skive, monterte ledningen med ny mutter og skive..... Skal prøve å tatt noen bilder hvis interesse .... Opp med døra,inn til høyre, lade
×
×
  • Create New...