Gå til innhold

Dråget

LRF Society
  • Innlegg

    1 170
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

2 følgere

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kristiansand

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Kristiansand

Nylige profilbesøk

1 508 profilvisninger

Dråget sine prestasjoner

Entusiast

Entusiast (6/7)

  1. Godt tips! Takk skal du ha! Riktig søketekst er jo som regel alfa og omega
  2. Noen tips om hvor jeg kan skaffe børster som kan slipes til? Det markedet har jeg ikke vært i før
  3. Det er vel kanskje stor sannsynlighet for at dette er et børsteproblem ja. Kanskje ikke så lett å få tak i nye børster til disse heller... Skal se om jeg får demontert enda en gang og ta med meg motoren offshore. Har en mekaniker og en elektriker som ble litt gira på å få sving på den gamle motoren da jeg snakket om å bytte den ut med noe uorginalt
  4. Dette har alt ordnet seg, og gavene er på vei til Oslo. Men tusen takk for tilbudet!
  5. Godt nyttår Ikke mer landroverrelevant enn at dette vil hjelpe en svært landroverinteressert ungdom Guttungen fikk litt flere gaver enn han har plass til i baggasjen på vei tilbake til hybelen i Oslo etter juleferien. Er det noen som skal østover som har plass til en jerngryte og en knivblokk en av de kommende dagene?
  6. Hei, Jeg har en Bosch kupevarmer i høyre fotbrønn i Rovdyret (88" serie 2 fra 1969). Den vil jeg gjerne beholde pga utseende. Problemet er at jeg ikke får viftemotoren til å bli pålitelig. Jeg har hatt enheten i deler flere ganger, den går når jeg monterer den tilbake, men stopper raskt igjen. Har noen her et tips til en viftemotor som passer i dette huset? Jeg har søkt og søkt uten å finne noe som er laget til å passe. Innmaten trenger ikke være original for min del, så lenge jeg kan beholde det synlige. Originalvifta gir heller ikke allverdens med luft på ruta, så litt mer fres hadde ikke vært å forakte
  7. Jeg liker utseende på Cooper dekket i forhold til hva jeg finner av bilder på nett, men tror du at du har et bilde du vil dele av hvordan de tar seg ut på en 130"?
  8. Takk Forøvrig godt gjort å få balansert bakhjulet oppå den bittelille steinen Man tager det man haver for å få takteltet i vater!
  9. Godt tips! Har du et bilde du vil dele, som viser hvordan de dekkene ser ut på defenderen?
  10. Inni bilen ja. Der er det formstøpt matte. Men veldig tykk er den ikke. Har midtkonsoll..
  11. Men har alltid trodd at min var 15P, siden den er en 2002-modell
  12. Montert foran på torpedoveggen? Det har jeg ikke. Kun plastdeksel med demping over og i bakkant av selve motoren.
  13. Ser det på dekkalkulator nå ja.. 1,88 cm kortere rulleomkrets faktisk. Men fortsatt 10,75 cm lengre rulleomkrets enn 265/75-16..
  14. Det var et godt tips det med stålfelgen, det har jeg ikke hørt om før. Sist jeg var innom prøvde dekkleverandøren min et annet triks. Vi prøvde å stabilisere med sand, som vistnok skal være et lastebiltriks. Perfekt ble det ikke. Kanskje for lite sand... Kjartanb: Cooper Discoverer ST Maxx dekket så jo egentlig ganske tøft ut. Hvis du sier at det ikke støyer noe særlig mer enn vinterdekket, så må det jo sies å være ganske bra? Hvis ikke det er pigg i vinterdekkene dine da. Jeg går forøvrig markant ned i kjørekomfort og opp dekkstøy når jeg bytter fra mine Nexen piggdekk til BF MT. Noen som har god erfaring fra andre dekkfabrikanter med dekk i aktuelle dimensjoner? Takk takk , I forhold til turtall så burde jeg jo strengt tatt montere overdriven jeg har hatt liggende i uminnelige tider. 235 føler jeg kanskje blir litt vel "snilt" utseendemessig. Den store bilen kler jo litt store dekk... Men kanskje det er tid for å prøve 285/75. Mistenker at den originale 130"-felgen bygger såpass ut at det går uten å subbe..
×
×
  • Opprett ny...