Gå til innhold

corvette

Medlemmer
  • Innlegg

    55
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Oslo

Previous Fields

  • Location / Bosted
    oslo

corvette sine prestasjoner

Aktiv Medlem

Aktiv Medlem (3/7)

  1. Bud på 1700 for fjærer og turteller - hvis ingen høyere før kl 16 idg går de for det. Nada på piggkjettingene. P
  2. Sorry, jeg aner virkelig ikke hva pris på dette er/kan være dette er noe som har ligget i kjelleren i et par tre år....har ei heller tid til å finne det ut eller følge alt for mye med i tråden - fornuftig bud på mail / sms - helst flere ting over ett = salg
  3. Selger følgende; 2 stk piggkjetting til 235*85*16 - brukt engang på snø kjørt ca 100m - er å anse som nye. 1 stk turteller passende Defender Td5 - ny i eske. 4 stk hevefjærer 1' passende Defender 110 - brukt - kjøpt her på forumet for et par år siden og blitt liggende - aner ikke fabrikat, de er oransje, men mulig tidl. selger kan være behjelpelig om det er viktig. Delene er i Oslo og hentes der. Send bud på mail til paal@abcks.no eller SMS til 92233553 Paal
  4. Har desverre hatt for dårlige rutiner, samme symptomer som ts, alle triksa mht sikringer etc. forsøkt uten hell - kosta 4700,- å bytte brennkammer hos autorisert Webasto rep. Heretter startes den manuellt hver gang uansett kjørelengde.
  5. Det skal testes imorgen da jeg skal opp samme bakken igjen, imorgen kun i 2 gir. Men jeg synes også å merke tendenser til mer varme i hastigheter på 85+.
  6. Motortemp normal, konstant litt under halv tank på all kjøring bortsett fra nedover da den ikke får opp varmen.
  7. Beklager, har glemt å nevne at håndbrekket er kaldt både oppover og nedover! Vi snakker her om lave hastigheter 20-40 km/t oppover uten herjing overhodet, snarere tvert imot...
  8. Problemet er jo at oppover blir alt varmt; eksos, girkasse, fordelingskasse er så varme at jeg ikke kan ta i de; mens nedover blir de alle kalde (lunkne). Så hvor varme skal de respektive komponentene være? skal jeg greit kunne ta på eksosen, gir ved normal belastning av bilen?
  9. Intet som isolerer og holder på varmen, rett ned/ut, det er noe som har dukket opp, har ikke vært slik tidligere. Chassiet til førerstolen ble godt varmt idag etter en mil kjøring oppover på fjellet uten å presse bilen i det hele tatt, og så lukter det "varmt". Skjønner jo at det blir varmt men ikke f... om det skal bli så varmt. Ser jo klart fordelen til vinteren da....
  10. Har et et lite(?) problem på min 110 2006 TD5 med 52' på telleren jeg ikke helt vet hva er; under førersete/cubbyboksen blir det til tider veldig varmt. Jeg har forsøkt å finne ut hva som blir varmt men blir ikke helt sikker, rett under ligger jo girkasse® og eksospotte og alt synes å bli like forbannet varmt. Det er olje på girkassa, varsellampe i dasjhen lyser ikke, ved kjøring på landevei 60-90 blir det varmt men ikke veldig, ved kjøring oppover blir det varmt - veldig varmt, ved kjøring/bremsing på 2-3 gir nedover blir det ikke varmt. Har søkt litt etter tilsvarende her på forumet men fant intet som kunne lignde dette, noen som har tips på hva dette kan være?
  11. Oslo imorges, ikke ofte å se 16/38,5/15 på gata.... hmm det bildet ble da lite, hvorfor det a??
  12. corvette

    Liten og stor

    Deffen ble liten nå
×
×
  • Opprett ny...