Jump to content
LRforum

motom

LRF Society
  • Content Count

    4,746
  • Joined

  • Last visited

About motom

Contact Methods

  • Website URL
    http://my.boxofprojects.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oslo

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Oslo

Recent Profile Visitors

2,231 profile views
  1. Har vært gjort på D3 her på forumet for en stund siden. Mener å huske han var fornøyd. Mange meninger om dette; luftfjæringen er litt av poenget med den komforten og off-road egenskapene det gir, til har ikke noe imot litt mindre komfort etc for det gir tryggere følelse ift potensielle feil...
  2. Er vel egentlig en kombinasjon av unibody og ramme men usikker på hva VVS mener om det Virker som en overkommenlig jobb hvis man har tilgang til sveiseapparat, selv om man kanskje ikke er så erfaren med sveising?!
  3. Alltid hyggelig å høre at det er hjelp å få i LR miljøet, litt av sjarmen med LR det
  4. Når jeg undersøkte så stod det at klaring mellom kaliper og felg skal være minimum 3mm. 30mm spacere skal holde bra selv om litt smalere i teorien skal fungere også.
  5. Trenger vel spacere på D4 med D3 felger i 18"
  6. Tipper det er noen HMS ansvarlige som hadde satt kaffen i vrangstrupen hadde de sett den anordningen Kreativt er vel ikke ord de setter pris på Blir spennende å se hvordan det går med lakkeringen!
  7. Ville sjekket kjøleveske nivået for hvit røyk er vel ofte kjøleveske og ikke olje. EGR har visst noen kjølerør som kan lekke...
  8. Skal ikke være noe problem det så lenge stagene tåler vekten og de ikke ligger så nærme taket at de bøyer seg nedover med vekt i teltet. Vanlige rektangulære Thule stenger kan være enklere å bruke enn Wingbar'ene. Så lenge du monterer i takrails'ene så burde ikke noe av dette være noe problem.
  9. Noe spesielt du lurer på? Flere her inne som har det
  10. Tok du av klipset og koblet fra staget? Testet du å koble fra MAF?
  11. Nå var dette på en motorsykkel men slet med akkurat det samme. Forsøkte med vakumpumpe og og trykk nedenfra og skjønte ikke hvorfor bremsene fortsatt var myke. Så klemte jeg inn stemplene som nevnt ovenfor og da begynte det å fungere igjen
  12. Det var leit... og kanskje litt typisk for en eldre LR Hørtes ut som en flott tur uansett!
  13. Forsøkte du tipset mitt?
  14. Nye kalipere eller tatt ut stemplene? Slet med det samme en gang og da var det luft i kaliperne som ikke kom ut av dem selv om luftenippel var øverst. Løsningen var å låse pedalen nede så bremsevesken ikke gikk tilbake,åpne lufteskruen på kaliper og klemme stempel inn. Da ble luften dyttet ut etter ett par forsøk. Etter det var det bare lufte som vanlig.
×
×
  • Create New...