Gå til innhold

TNT

LRF Society
  • Innlegg

    239
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

2 følgere

Contact Methods

  • MSN
    tthorseth@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    trulsthorseth@yahoo.no

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bergen

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Bergen

Nylige profilbesøk

950 profilvisninger

TNT sine prestasjoner

Entusiast

Entusiast (4/7)

  1. 2,5 liter silikon bremsevæske til x-mil gies bort. Befinner seg på Bønes i Bergen
  2. Jepp, men fikk det ikke til... Kom bare opp en feilmelding.
  3. Hei. Har samme utfordringen med at Dab hakker ved bruk av andre App'er. Har prøvd å endre på diverse innstillinger uten å finne ut av det. Om du får svar fra Kina så vennligst del :-)
  4. Har forøvrig funnet årsaken/ grunnen til min "alt for høy lyd utfordring" Dersom jeg i "hvilken bil har du menyen" legger inn LR blir lyden MYE høyere... Fant og valgte et VW produkt som gir passe høy lyd. Noen i Hong Kong som har prøvd å være morsom og mener det støyer i bilene våre...?
  5. Tada! Takker for tips. Gikk inn i menyen, slettet alt og gjennomrettet fabrikkinstillinger og plutselig ble lyden "normal" :-) RCA til ISO ledningen virker og veldig bra og gjøre at hele volumspekteret på Joying'en nå kan brukes.
  6. Hei takker for svar, men problemet her er at bruker jeg ISO kontakten er lyden selv på 1 så høy at det ikke er mulig å være i bilen...
  7. Hei. Ble revet med av denne tråden og i går kom det pakke fra Hong Kong :-) Joying'en virker veldig bra og solid bygget, men har et problem... Koblet ISO kontaktene i. Enheten startet, men ingen lyd. Koblet som nevnt tidligere AMP-CONT (orange-svart) ledning på Rød-svart ledning i plugg 5. Nå ble det MASSE lyd... Selv nivå 1 er alt for høyt. Nettopp vært på bilradiospesialisten og kjøpt RCA - ISO overgang. Nå er det normal lyd ++, men går ikke ann å regulere volumet. 0= helt stille. 1 og opp. Like mye litt for høy lyd.. Noen tips? Disco 2a 2003 mod
  8. Sikkert høsttegn, Disco'en og båten :-)
  9. Hei. Må hive meg på denne tråden. Har en 2003 disco kjøpt i Jan 2006. Aldri driftsstans, aldri vært på verksted, i grunnen aldri noen problemer bortsett luftfjærene som stadig ikke taklet overgangen fra vestlandsklima til vinteren på høyfjellet og hytten på Hardangervidda. Eneste jeg har gjort med bilen utenom service er å bytte alle 4 hjullager, bremser på alle hjul og byttet til stålfjærer. Samt rør til oljekjøler etter å ha lest her at det kunne by på problemer. Har nå begynt å lekke litt fra servoen så reppsett er bestilt :-) Kjørte 1600 km i sommer på 4 dager og hele familien var enige om at bilen fremdeles er helt super.
  10. Hei. Etter 7 år med D2 er luftfjærene det eneste jeg har irritert meg over og har skapt meg problemer og utfordringer i bilholdet. Deler er bytter jevnt og trutt og stort sett i det daglige fungerte systemet utmerket. Men den usikkerheten det var å hele tiden vente og lure på når neste nedetid på systemet skulle komme gjorde at jeg byttet til stål for to år siden. Og det er nok noe av det lureste jeg har gjort. Kanskje litt mindre komfort, men det kan ikke måle seg med å være sikker på å få familien over Hardangervidda i kolonne uten å måtte i beste fall stoppe og starte bilen (resette systemet) i fart for å klare turen...
  11. Spenol. Kødder ikke. Fikk det anbefalt fra en Skinnmaker. Gitt setene en runde et par tre ganger i året. Ingen sprekker eller missfarging de 7 årene jeg har brukt det på Discoen (eller fruens Volvo). At flasken koster rundt 15 kr gjør jo heller ingenting :-)
  12. Hei. Har en kompis som fikk utført samme operasjon som du beskriver på en Unimog ramme i Os litt syd av Bergen. Skal prøve å få tak i firma navnet.
  13. Hei. De endte opp med den de prøvekjørte. Fikk den såpass billig at de nesten måtte slå til. Beklager hvis jeg har skapet forhåpninger hos deg.
  14. Supert. Skal videreformidle informasjonen :-)
×
×
  • Opprett ny...