Jump to content
LRforum

jschille

LRF Society
  • Content Count

    1,269
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About jschille

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tysvær

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Tysvær

Recent Profile Visitors

1,748 profile views
  1. Berre ein luftetur for å sjå at det ikkje er lekkasjer etter oljepumpebytte. Syns ho e pen!
  2. Og svaret på kvifor ikkje starteren slo inn var ei laus jording. Kjedeleg strafferunde, men starta og gikk fint, alltid like spennande etter reg.reimbytte Då blir det neste å sjå om pakninga på veiva blei rett (og tett).
  3. Gamal s.k svak type oljepumpe demontert og ny forsterka montert. Itillegg til registerreim og dieselpumpereima. Hadde ute starteren for å låse svinghjulet si eg sku bytte oljelampe. Leksjon 1: det e eit klur å få den ut, men det går når ein løsner på strømkablane. Leksjon 2: låseverktøyet til svinghjulet må files av for å passe . Brukte mesteparten av gårsdagens på demontering, idag har det blitt montering i fred og ro. Syns bakre reima gjekk enklere no enn sist for 7 år si. Men klarte idag faktisk å knekke toppen av peilepinnen då eg skulle ta eit klips av kjøkevannsslangen som feste til røret som går over bakre del av motoren.. kjenne meg passe teit.. Litt teit og at starteren ikkje slo inn då eg sku prøvestarte i kveld Ny tur under imorgen og sjekke kablinga på starter. Litt demotivert der ja. Men har heldigvis verken glømt låseverktøyet i svinghjulet eller glømt å prøvetørne alt først
  4. jschille

    D3: Esther

    Gratulera, ser ut som eit bra kjøp! Ad feilmelding - sjekk lufttank for lekkasje og sjekk tørkemiddelet på kompressoren
  5. Imponerande innsats! Deilig når du vett det er gjort skikkeleg. Imponert
  6. kjempebra jobb - både med ratt og polering ! Har prøvd sjølv med trekk på eit D3 ratt - men fekk det aldri skikkeleg til rundt eikene.. men ser du har brukt godt med tape, så dette er inspirasjon til å prøve på nytt, takk !
  7. https://britishamericanconcepts.com
  8. Har snart brukt opp eit sett Duratrack i 255 55 19. Holdt i ca 50 000 km - og hadde nok holdt lengre hadde verkstedet skrudd fast boltene etter hjulstillingskontroll og ikkje berre fingertighta nedre framre bærearmar.. Alltid følt meg trygg (mtp fremkommelighet) når eg har kjørt oppover smalare og smalare skogsvegar på jakt etter ein overnattingsplass, sjølv godt slitt har dei gitt fornuftig grep på vått gras i bratte bakker. Hadde General grabber før - dei er litt snillere i mønsteret - bråkte mindre som nye og meir som slitte, syns (men hukommelsen e sjelden presis) Duratrac har vore uforandra i levetida. Men hos meg er det uansett vindstøy som dominere frå 90 kmh . Eg skal handle nye dekk ila sommaren, og har prisjaktvarsel på Pirelli ATR - dei gjer det meste like godt (unntatt djup gjørme) men har rullemotstand C og passer mitt behov egentlig bedre. Lykke til med dekkjakt !
  9. takk takk Fasit: Dei likte ikkje ekstralysa.. Dei er ikkje E-merka - eg trudde kanskje det ikkje var eit absolutt krav lengre, men verkstedet har vore fair før,, så ok, det er vel slik. Godt det er hurtigkoblinger på lysa. Men etterkontroll blir det.
  10. Hmm, dette er like spennande kvar gong. EU kontroll imorgon. - bytta rele til ekstralysa, det begynte å henge litt. - bytta spissingsstag, kyllingbein og stabstagforingar bak. Ordentlig stas å måtte borre ut den eine bolten som helde foringa Men det var jo ikkje bedre på andre sida sist heller - bytte kyllingbein og indre og ytre endeledd framme. Droppa stabstagforingane då dei såg grei ut. Så, då krysse eg fingre og tomlar. Eller, eg får vel springe ut i garasjen og sjekke at refleksvesten er der..
×
×
  • Create New...