Jump to content
LRforum

jschille

LRF Society
  • Content Count

    1,286
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About jschille

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tysvær

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Tysvær

Recent Profile Visitors

1,812 profile views
  1. 225´ på hjullager er vel innafor - har du jekka opp og sjekka for slark? Godt å få gjort litt reint - eg gjer motorvask på samme måten. Det viktigaste trur eg er å sjekke at deksel over "batterirommet" på passasjersida ligg ordentlig på sånn at sikringsboks og ECUer blir beskytta for direkte dusj. Fikk du prøvd nye Defenderen?
  2. Ikkje idag men i sola igår- strandtur nær Nykvåg i Vesterålen
  3. Då har bilen (inkl skaphenger) kjørt gode 1800km nordover til Vesterålen. Ingen bing, bong eller feilmelding av noko slag. Skikkeleg kjedeleg tur. Sjekka vekta - 3000kg på bil og 700 kg på henger - forbruk 1,06/mil (takgrind, godt lasta, skaphenger og AT dekk) Happy med dei nye dekka. Og meget fornøyd med skaphengeren. Visste ikkje at tilhenger kunne være så greitt å dra. Var visst fornuftig å kjøpe pent brukt Tredal Men altså - over 14 år gamal Disco som ikkje har stempel i serviceheftet sidan 2011 fikser 180mil lett som ein plett. Må ver ein feil ein plass, skal ikkje dette vere ein ordentlig feriemarerittbil ref broom.no ?
  4. Fin bil - nydeleg å sjå dei uten all plasten på sida. Kan farga være Oslo blue ? Den er så fin! God ide med jerrykanneholder - lyst å kopiere til D3
  5. Eg har, men den er godt ripa opp. . Men, viss du skynde deg kan eg levere i Trondheim imåro. Send meg ein PM med mobilnummeret ditt så kan eg sende bilde.
  6. for 200 000kr og ønske om bil nyere enn 2007 - så er det vel stort sett TDV8 som har passert 200´km du kan finne. Du skal leite ekstremt lenge for å finne nyere bensin i det prisleiet. Eg huske ein (jaguarmotoren) V8 uten kompressor frå 2006 som gikk i det prisleiet, men desse er det årevis i mellom. Supercharged i god stand kan du glømme i det prisleiet. Vurder evt bruktimport - det er blitt billegare - leit utenlands og vær klar når reiserestriksjoner letter. Marius Mørch Larsen har skrive ein god kjøpeguide - har du lest den ?
  7. jschille

    LSE'en

    Fin bil! Og imponert over alt som kjem din veg, kor fant du denne?
  8. Bra du er fornøyd! Dei drøye 200km eg har kjørt med dei til no gir eit positivt inntrykk. Ruller lettere enn duratrac (det passe ift merkinga også),lydnivå er pent og dei tar godt unna vann.
  9. Enig! Kjekt du er inne og leser og skriver også, det er alltid kjekt med kommentarer og innspel Idag blei det montert nye håndbrekksko. Gjekk ganske radig med hjelp av ekstra hender (les kona skremt ut i garasjen) når låseklips og fjører sku på plass. Og, bilen fekk seg nye sommerdekk. Litt på impuls, ramla over ein veldig OK og serviceinnstilt dekkhandler på Dekkteam i Haugesund, og då blei det Cooper Discoverer ATT. C merka på vann og rullemotstand, spent på korleis det blir. Ser ut som dei skal klare litt gjørme også.
  10. Hei , har to thule takbøyler liggande frå min gamle RRC . Std type med firkantrør og føtter i passende høgde for ein RRC. Ligger i Tysvær/nord-rogaland. Vh Jan
  11. Gir vekk to bremseskiver - shop soiled som det heitte. Delenummer LR017951, skal passe til Defender, RR og D1 uten abs. Den eine er strøken, den andre har bitte litt overflaterust etter å ha ligge lagra uten plast. Sjå bilder. Må hentes i Tysværvåg utenfor Haugesund.
  12. Vert like mykje vedlikeholdslogg som prosjekttråd dette - men det er jo greitt å vise kor mykje/lite som skal til for å holde desse doningene på vegen. På 9,5 år har den sett verkstaden ein gong for bytte av lufttank og ein gong for nedre framre bærearmar (begge gonger pga tidsklemma), ellers er alt gjort sjølv. Fungere på eit vis. I vår/sommar notert ulyd i bremser bak, hatt liten vibrasjon og, og sett at det spesielt på ve side bak har vore mykje bremsestøv. Ikkje mykje å sjå på bremseskjeva, men syns kalipper var treig, så bytta bak på begge side. Bytta ikkje skiver med ein gong for å sjå om dette var årsaken aleine. Ei lita stund var det fint, før ulyden kom tilbake og fort vart verre. Demonterte bremseskivene igår, og - sjå der - på ve side har klipsa som held håndbrekkskoa på plass rusta sundt og komme i klem sånn at dei har filt på innsida av bremseskiva i senter. Itilleg har skoa forflytta seg såpass at navet subba borti ei fjør ved rotering. Mens eg venter på nye håndbrekksko har eg montert det opp igjen med klips og pinner frå Biltema sitt kit 59-416 passer forresten. Venter også på leveranser med olje for eit lite oljebytte på girkassa, tenker å gjere det samme som tidlegare - to bytter rask etterkvarandre. Tilslutt har eg endeleg fått ut fingen og gjort noko eg no skjønne eg skulle gjort for lengst - kjøpt batteridreven muttertrekker. Herre så deilig det er Fusso99 voksen som eg vart tipsa om i ein anna tråd kan forresten også anbefalast. Syns D3en e fin til å nærme seg 15 år Og her er eit bilde av eit lite Facebook market kupp - originalt LR (altså Thule) svingbart sykkelstativ med 2" receiver som erstatter hengerfestet. Kjøpt for 350 kr. MYKJE mindre slark i dette enn i hengerfestet, ser ut som låsepinnen går ein del lengre ut og dermed trekke det lengre opp/ fester det bedre.
  13. fin tråd, fine bilder og godt jobba! Likte bordet du har laga, må nok tjuvlåne det designet
  14. Ka verdier injektorverdier lese du av då? Min bruker meir pr mil no ved 230' km enn ved 50'km, men så var det dette med dekk alt, snorkel, takgrind, bakseter og anna stæsj som er ein stor feit bias i dette. For alle dysene holde seg innafor spec
×
×
  • Create New...