Jump to content
LRforum

jschille

LRF Society
  • Content Count

    1,260
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About jschille

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tysvær

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Tysvær

Recent Profile Visitors

1,617 profile views
  1. https://britishamericanconcepts.com
  2. Har snart brukt opp eit sett Duratrack i 255 55 19. Holdt i ca 50 000 km - og hadde nok holdt lengre hadde verkstedet skrudd fast boltene etter hjulstillingskontroll og ikkje berre fingertighta nedre framre bærearmar.. Alltid følt meg trygg (mtp fremkommelighet) når eg har kjørt oppover smalare og smalare skogsvegar på jakt etter ein overnattingsplass, sjølv godt slitt har dei gitt fornuftig grep på vått gras i bratte bakker. Hadde General grabber før - dei er litt snillere i mønsteret - bråkte mindre som nye og meir som slitte, syns (men hukommelsen e sjelden presis) Duratrac har vore uforandra i levetida. Men hos meg er det uansett vindstøy som dominere frå 90 kmh . Eg skal handle nye dekk ila sommaren, og har prisjaktvarsel på Pirelli ATR - dei gjer det meste like godt (unntatt djup gjørme) men har rullemotstand C og passer mitt behov egentlig bedre. Lykke til med dekkjakt !
  3. takk takk Fasit: Dei likte ikkje ekstralysa.. Dei er ikkje E-merka - eg trudde kanskje det ikkje var eit absolutt krav lengre, men verkstedet har vore fair før,, så ok, det er vel slik. Godt det er hurtigkoblinger på lysa. Men etterkontroll blir det.
  4. Hmm, dette er like spennande kvar gong. EU kontroll imorgon. - bytta rele til ekstralysa, det begynte å henge litt. - bytta spissingsstag, kyllingbein og stabstagforingar bak. Ordentlig stas å måtte borre ut den eine bolten som helde foringa Men det var jo ikkje bedre på andre sida sist heller - bytte kyllingbein og indre og ytre endeledd framme. Droppa stabstagforingane då dei såg grei ut. Så, då krysse eg fingre og tomlar. Eller, eg får vel springe ut i garasjen og sjekke at refleksvesten er der..
  5. Nei. Det er som vegarj skrive, låsing med fjernkontroll koble ut den innvendige muligheten i døra til å åpne eller låse døra. Dette er mogleg fordi det er elektriske låsekasser. To kjappe trykk kobler derimot ifra bevegelsessensor på alarmen, kjekt på ferger f.eks. Har du komme deg inn i bilen vegarj?
  6. Det er vel nettopp ein løsning på canbus m.m som denne karen har laga og no selge. Mulig dyrt, men neppe gratis å utvikle heller . Syns det er bra slike løysningar dukke opp!
  7. Nydeleg podcast, ein fornøyelse å høyre på! Fortsett sånn
  8. Syns det såg spennande ut! 7500pund for ferdig pakke montert er ikkje avskrekkende som alternativ til 2.7 byttemotor. Men blir nok ein prosess mot vegvesenet.. satser uansett på hyppige oljeskift og snill bruk sånn at temaet forblir hypotetisk
  9. Takkar, det syns igrunn eg og! Sålenge 3m limen held trur eg det komme til å være fint.
  10. Prøvde noke nytt idag - som eg har hatt lyst å gjere lenge Teakdørk i bilen! Er sånn syntetisk greie frå aliexpress, likt det som vert stadig meir populært i båtverda. Kjøpte ein 60x240 rull til drøye 300kr. Primært for å prøve det ut sjå korleis det egentlig er, kan være båten treng noko sånt ettekvart nemlig. Denne er sjølklebande, held enn så lenge fint på den heimesnekra kryssfinerdørken. Den er delt i 4, derav synleg tverrgåande deling. Lett å jobbe med, og godt fornøyd med resultatet
  11. Min holdt seg bedre i interiøret då eg hadde den som varebil sammenligna med status etter forplantning og inntog av barneseter, vogn og feriebagasje & rosiner over alt Men komme seg fint med ein god shine då...
  12. jaja, så har vi bytta dynamo og batteri. Søndag lyste ladelampa, mandag morgon måtte bilen kjørast bil flyplassen, IID diagnose viste då sakte synkande spenning til 13,4v då eg parkerte. Bestilte ny dynamo mandag morgon frå Advanced Factors og den blei levert dagen etter til lunsj tider. Imponert. Onsdag handla kona nytt batteri. Og torsdag kveld då eg kom tilbake til flyplassen rekna eg med ein sånn ca 50/50 sjanse for å få start og komme meg heim igjen... Og vett dåke ka - tenning på, starter snurrer ganske treigt, men får fyr på trøskeverket ! IID diagnose viser 12,2V. Eg har 2 mil heim, ser eit lite hopp på ladespenning nokre sekund men ellers så datt spenninga jevnt og trutt ned til 11,2v då eg fekk parkert heime i garasjen. Gamle trofast - den får meg alltid heim Så blei det bytte av dynamo og batteri torsdags kvelden, fant ikkje vifteverktøyet så demonterte og monterte nedanifrå. Gjekk det og. Det gamle batteriet er sett på lading, det ser ut som det ikkje er blitt øydelagt, men det får våge seg. Nytt frå exide med 100Ah og 900 CCA frå Thansen til under 1600 kr. Apropo levetid på dynamo - den eg bytta ut er faktisk den originale. Den blei mellombels bytta ut med ein britpart versjon som for ut igjen under feilsøking for nokre år sidan. Men truleg 11 års levetid og borti 150 000km. Er vel greit ?
  13. Herlig, deilig å sleppe den etterkontrollen!
×
×
  • Create New...