Jump to content
LRforum

jschille

LRF Society
  • Content Count

    1,227
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About jschille

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tysvær

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Tysvær

Recent Profile Visitors

1,396 profile views
  1. Bilen går den. Venter på nye kyllingbeim til stabstaga, reknar med spissingsstaga bak står for tur, så då blei bestilt til framme også. Og så har xenonlyktene frå eit forumfelleskjøp for ein del år tilbake vandra heden fordi det ikkje går an å bytte pærer i det. Bestilt ARB led-lys kopiar frå aliexpress så får vi sjå om det funker. Mens vi venter på deler kan minstemann på 1,5 år lære seg at bilvask gjerast med to bøtter
  2. Stemmer, ser på bildene av interiøret at den ikkje har luftfjæring. Ser reg.reim er bytta på 11 år / 240´km - enten seint ute eller gjort ifm bytte til oppgradert oljepumpe - det bør du spør om!
  3. Svært få S som blei solgt i Norge, og dei aller fleste av desse fekk luftfjøring likevel. Har stort sett dagleg sjekka finn for Land Rover i 9 år, trur ikkje eg lyge mykje viss det kanskje dukke opp ein D3 med stålfjører i året. D3 er etter min erfaring ei heller bil som like å stå lenge av gongen. Etter alle solemerker er det også med på å auke sjansen for at veivlagra spinne rundt, står bilen for lenge forsvinne meir av oljefilmen frå lagret og du får som med ein båtmotor som har stått heile vinteren oppstart med "tørr" motor på våren. Dei er også glad i gode batterier og god lading. Bruk tid på å finne ein god ein ,dei finns, men det er mange i markedet med dårleg oppfølging. Eg ville ha prioritert bil som har gått hyppige skift på motorolja heile levetida og som har fått bytta olje på girkassa. Lykke til!
  4. Grattis! Fin bil med deilig interiør - det er god motivasjon når rustmarken skal til pers
  5. Viss det gjelde originale lastebøyler trur eg ikkje desse passe. RRS er smalare mellom rails akter i forhold til D3. Dette veit eg, fordi eg prøvde ein gong å montere ei original RRS G4 takgrind på ein D3, det funka ikkje.
  6. Tøfft prosjekt, ser ut som pågangsmotet er på plass!
  7. Kjørbar S-type Jaguar frå Tyskland er nok den rimeligste måten å fa tak i ein OK motor på. Sump, turbo og eksos må med over frå D3 motoren trur eg. For dei som skrur litt sjølv blir nok dette den rimeligaste løysinga.. Men ser det ikkje mange som har gjort dette.
  8. plug-and-play til 2500 kr altså? Det frister! Supplert med aktiv antenne, men ingenting anna?
  9. Det går vel viss du kjøpe sånn skibokstaktelt - altså med hardt skall - nokre tåler litt last oppå der. Men då er du fort over maks tillatt taklast på 75kg ( som LR angir som ei øvre grense for hva bilen kjøreegenskaper/stabilitetsmessig handtere greitt)
  10. Anbefale stige og takgrind! Har hatt takgrind i mange år, syns det er fint å kunne stå oppe på grinda og stroppe fast kano,kajakk, radarmaster, materialer osv.
  11. Er det ikkje dei som platene skal kvile på og som monterast på innsida av hjulhusa?
  12. den eine braketten alle snakke om er ein støtte til 6 og 7 sete (viss ein har dei) - du har det du trenger meiner eg (bygde om min D3 til 5 seter for ein del år sidan). Boltane som vareveggen er festa med bruker du til å feste seter med.
  13. Utruleg imponert (igjen) over pågangsmotet og viljen dåke legg for dagen! Og at dåke også dokumenterer det for oss andre, tommel opp!
  14. Ja må ha ny 4hjulskontroll ved bytte av fremre nedre og alt bak. Vibrasjoner kan være pga slitte framre bærearmer, sjekk også oppheng på bakre mellomaksling og om bremsekalipper er treg.. det kan også verke inn.
×
×
  • Create New...