Gå til innhold

Oyvindr2

Medlemmer
  • Innlegg

    81
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

1 følger

Profile Information

  • Location
    Ålesund

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Ålesund

Nylige profilbesøk

1 001 profilvisninger

Oyvindr2 sine prestasjoner

Aktiv Medlem

Aktiv Medlem (3/7)

  1. Hvordan låser man av veiva vi har ikkje funnet det ut.
  2. Vi har byttet registerreim på ein D3 med 2,7 tdv6 motor. Vi var nøye og fulgte alle prosedyrer og låste av merka veiva, når vi monterte sammen så blei det ein differanse på 0,5 tann på veiva. Men det leste vi oss til at skulle vere innafor. Så starta vi motoren og alt gjekk som normalt. Motoren oppførte seg som tidligere, dette blei gjort nokre gonger og den fekk stå å gå litt på tomgang. Så alt virka som om det var i orden. Så skulle vi rygge den ut av garasja. Starta fint da også sto og gjekk litt på tomgang, så blei den satt i R og vi begynte å sige sakte bakover kun på tomgang. Etter 2 meter bakover så begynte den å riste og oppføre seg som om den var ujavn så stoppa den ganske kjapt. Hjelp, er dette eit motorhavari? vi har tenkt å demontere igjen å sjå om der er noko gale med registerreima. Det er andre gang vi skifter på denne bilen, forrige gang var det ingen problem, vi fulgte samme prosedyrer denne gongen men så skjer dette. Tør ikkje vri om nøkkelen igjen før vi har demontert igjen og sjekka. Om den har hoppa over ei tann og er usynkronisert korleis finner vi ut kor veiva skal stå? (om merkinga vi gjor er borte) Håper på gode råd og tips. Øyvind
  3. Krysser fingrer, har kobla ut kontakta og no har ikkje feilen dukka opp igjen på nokre daga
  4. Kodane eg fekk i går var P0700 U0100
  5. Hvordan går det med feilen din, fann du ut av den? med å finne tilsvarende feil på min, men det er er ein D4 3.0L men bilene er jo ganske lik i oppførsel.
  6. Cruise controllen på min discovery 4 har begynt å tulle litt. I sommer så virka den som den skulle, men no så holder den ikkje hastigheita. Farta legger seg jamt 2 km/t under det som den er satt på, og møter man litt motbakke så detter farten, den girer heller ikke ned for å holde farten oppe. Er her noen andre om har vert borti dette og eventuelt veit kva som kan gjøre det?
  7. Eg har som regel vert i bevegelse når den har kommet. Men stort sett kommer den når eg køyrer rolig. I sommer så kom den med ein gong eg køyrde på grusveg. sikkert litt risting det da. Ryggesensor virker ikkje lenger den kutta å virke i vår. kan det har noko samanheng?
  8. Begynner å bli litt oppgitt, har hatt bilen på verksted alle kontakter på Canbus er gått over og sjekket og sprayet. Men alikavel kommer Girkassefeil, Hdc feil og parkingbrakefeil. Veit ikkje heilt kva eg skal gjøre lenger. Men eg kan ikkje ha bilen slik når dette kommer å går i tide og utide. Er håpløst å bruke da. er her noko som har noko idear?
  9. Har noen canbus diagram til discovery 4 tdv6 3.0liter å dele med meg
  10. Når eg kobla på igjen håndbrekket så gjekk den normalt igjen, jippi.. Rart kor ting virka inn i kvarandre. Sist eg hadde det avkobla var det ingen problem takker for innspill
  11. Tanken var over 1/4 igjen på når eg fyllte. Så eg trur ikkje det skal vere problemet
  12. Ingen feilmeldinger, rister uansett om den står i park eller gir. Viser tom tank, men det er for eg kobla ut elektronisk park brake i går, men fyllte full tank i går kveld så tanken er full. Ringte no bunker Oil og dobbeltsjekka med dei at dei har rett drivstoff på sine tanker.
  13. Hjelp,, når eg kjørte på jobb i dag så begynte bilen plutselig å riste når eg seig sakte i ei kø. Trudde først at eit hjul var laust, men det var det ikkje. Så såg eg at turtallet sank ca 100 omdreininger og da rista bilen. Så gjekk den fint igjen nokre sekund før den datt ca 100 omdreininger og gjen og motoren rista igjen. Slik fortsatte den, føltes som den mista kraft når dette skjer. Så er den fin igjen litt før det samme skjer igjen. Stoppa den på når eg kom på jobb, venta litt starta igjen og den oppfører seg sammeleis.
  14. Har ikkje fått gått igjennom alt enda, men om eg kobler ut håndbrekket(tar av kontakta) så registrer den ikke at det er drivstoff på tanken. Lavt drivstoff lyser og tanken viser tom, den er full fysisk. Girkasse feilen kommer enda. Har slettet koder i eniga, men dei kommer stadig tilbake. Kontakta forran batteriet ser heilt fin ut. Men girkasse feil kommer å går, virker ikkje som det er noko logikk i det. Drar tunge hengera og ingenting skjer, men når dei er kobla av så kan det plutselig komme. Med følgefeil om epb og HDC. I sommer så kom det gjerne om eg kjørte grusbakker rista litt da kom det fort feilen. Kan eg ha ei kontakt ein anna plass som er løs/dårlig kontakt? Korleis søker eg meg fram til dette eller må eg berre begynne å leite og kjenne på kontaktene.
×
×
  • Opprett ny...