-
Content Count
30,778 -
Joined
-
Last visited
About lafterolf
-
Rank
ENTUSIAST
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Leksvik
Previous Fields
-
Location / Bosted
Leksvik
-
Aner ikke.
-
Knalltøft bilde. Skjønner godt at det blir brukt ja.
-
Jeg har lager liggende om det haster.
-
En kompis nevnte at han skulle hatt ett.
-
Har du ett tak for mye?
-
Fremre mellomaksling kan være vrien å finne slark på. Det kan bære utslitt senterlager, og for å kjenne det må akslingen ut. Vinkle dobbeltleddet og vri rundt. Lugger det litt må det byttes. Og slark på mellomaksel medfører slark på utgående lager på fordelingskassen. Vibrasjoner banker lageret så det slites hurtig.
-
ERR3340 skal passe både 200/300tdi og v8. Regner med filteret skal på Range Roveren med 3,5l. Og da burde det passe. Jeg regner med du skal benytte det nye?
-
Bestill nytt tenningslås. Er det utslitt hjelper ikke all verdens smøring.
-
Så lenge det passer kan det brukes.
-
Vibrasjoner kommer ofte fra mellomakselen. De fleste tror at vibrasjoner kommer fra fabrikken og sånn skal en Landrover være. Plutselig kommer bekreftelsen slående gjennom girboks før bilen mister framdriften. Du må skru av fremre mellomaksel for å kunne kjenne om dobbeltleddet er friskt. Søk på D2 kenguru eller noe sånt. Temaet er beskrevet helt siden første bil rullet ut porten i england. Selv setter jeg en knapp på wastegate modulator. Om problemet var likt før og etter motorbytte følger problemet med delen de har felles. Noen har stillt opp turbotrykket. H
-
Tror ikke det vil bli godkjent uten videre. Mulig det kan være plass. Har brekk fra D1 og kan se etter om det finnes fornuftig plassering. Det gnager godt på leggen det som er orginalt.
-
På en høyrestyrt bil er det vesentlig bedre plass til håndbrekk. Dette håndbrekkhåndtaket på venstre side tror jeg det blir mer i veien enn originalen er i dag.