Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem

Kristian Kvart

LRF Society
  • Innholdsteller

    1 922
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

3 følgere

Om Kristian Kvart

  • Rang
    LR lærling

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Asker

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Asker

Nylige profilbesøk

1 099 profilvisninger
  1. I dag ble det tid til å stelle litt med bilen, og det gir en utrolig god følelse; Motorolje inklusive 2 filter, girkasse, fordelingskasse + luftfilter. Injector harness ( forebyggende) + toppdekselpakning. Hadde litt kvitring fra reimstrammeren så den ble byttet sammen med ny reim. Og til sist ble det også bytte av spylerdysa på frontruta for den var litt sliten. Ekstra deilig er det jo også å kunne stå inne på jobben til guttungen med gode fasiliteter
  2. Godt å høre at de anbefaler den selv
  3. Noe spesiell grunn til at du endte du opp med Ashcroft isteden for ARB ? Jeg har også kikket på den men ‘alle’ har jo ARB...
  4. Grattis - deilig følelse med bil som går ! Jeg ser du skriver det, men Trodde ikke det var mulig å montere fordeler 180 grader feil ? Er ikke sporet i akselen / drevet som går nedover u-sentrisk for å forhindre dette ?
  5. Joda, fordelen er at jeg får ha bilen min i fred for de andre synes den er kald, men med setevarme klager ikke jeg
  6. Hmm, ekstra varmt etter 3 min på tomgang og 1km kjøring er ikke oss som kjører Td5 forunt..
  7. Jeg monterte Wipac på min Def 99 og måtte bytte polaritet ved å klippe og lodde ledninger.
  8. Sliter litt med at bremsene henger. Har byttet hovedsylinder, alle klosser og overhalt to kalippere. Fikk prøve en annen bremseservo, men da dukket andre problemer opp så nå prøver vi på overhaling av den opprinnelige bremseservoen som hadde en belg med hull i.
  9. Pumpa og braketter er nok allerede på plass uten hull. Høres jo lurt ut, men må man ikke oppi uansett for å hindre at pinnen roterer ? Det er jo også muttere på begge sider av koblingen til pedalen.
  10. Og så ble jeg lei av å etterfylle klutsjvæske så da var det bare å krype til korset og bytte hovedsylinder. Bittelitt tuklete, men det gikk greit når boltene til bremsepedalen var fjernet så bremseservo kunne dyttes litt til siden.
  11. Ikke bekreftet ennå, men har to i kø foran deg. Jobber med avklaringer.
×
×
  • Opprett ny...