Gå til innhold

nyskje

LRF Society
  • Innlegg

    951
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    kwernik@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Førde

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Førde, Sogn og Fjordane

Nylige profilbesøk

1 463 profilvisninger

nyskje sine prestasjoner

Entusiast

Entusiast (5/7)

  1. Kan ikkje det ofte vere teikn på slitne hjullager,evt abs-sensorproblematikk? I alle fall viss den slår inn når du køyrer i dumpar og holer osv ?
  2. Marginalt med diesel på tanken? Eg opplevde startproblem etter arbeid på drivstoffrør osv. Hadde ca 1/4 tank. Køyrte eit titals lufteprosedyrar utan hell. Fylte på 20 liter diesel, lufta og den starta.
  3. Grattis ☺ Slit'an ?
  4. http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=54325 ❓
  5. Det vanlege gnagsår-lekkasje-punktet det er snakk om? I så fall bør du sjekke i reservedelslageret som følgte med ?
  6. Prøvd Lundanes bil? 70 14 78 40 - www.lundanesbil.no Send meg adressa di på sms eller pm så får eg flexplata av garde i løpet av helga ?
  7. FTC4713 Flexplate (standard, ny i pakning, original LR) fann eg i roteboda mi. Denne er di viss du vil ha den, vederlagsfritt ☺ Gje ein lyd viss du vil bruke den og ikkje gå for HD.
  8. Kjedelig Chad! Kanskje ein telefon til Lundanes Bil i Ålesund kan hjelpe på donor-problemet. Han har hatt fleire TD5 ståande,men eg kjenner ikkje tilstand eller modell. Når det gjeld flexplate lurer eg på om eg har ei ny til overs, viss ikkje Erling (Radovan) reiste med den. Finn eg den skal eg gladeleg donere den vekk. Lykke til!
  9. Gratulerer med godkjent godbil! ☺ Den er sårt sakna i snøveiret. Er ikkje den samme gode følelsen å stå fast i ein liten bakke med ein tysk slede som å cruise opp bakken i ein Disco2. Ungane har ved fleire anledningar siste året kravd William tilbake ?
  10. Så langt eg har forstått er flexplata kun i ein variant, men converter får du i HD.
  11. Eg gjorde jobben delvis sjølv. Dvs ein verkstad tok den tunge jobben med kassa inn og ut av bilen, og eg skifta tetningane sjølv. Kurant jobb å skifte tetningar, men ha god tid, reinslege forhold og oppskrifta på plass (RAVE kan vere grei der). Du kan sjekke tråden min på dette - klikk. Det mest kritiske punktet i denne operasjonen verkar å vere monteringa av kassen. Om converter ikkje er lirka på plass i spora sine før montering, kan ein risikere å øydelegge oljepumpa. Ved forsiktigheit med converter både ved inn- og utmontering, samt når du fjernar denne når du har kassa på benken, skal det vere kurante greier. Å få kassa ut og inn av bilen inneber mykje skruing, men er ingen komplisert affære. Hugs at klumpen ved ca 100kg, og er ikkje enkel å balansere pga xferkassen som heng bakpå.
  12. Med gir i fri, kjem du over 3400 o/min då? Sjekka kabelmatte til girkasse? XYZ? MAF? Crankshaft sensor? Feilkodar på motor?
  13. Heldigvis er enkelte av problema du også opplever av den enkle sorten Gratulerer med fungerande bil!
  14. Vakumslangane som går til wgm kanskje? Morkne og sprukne? Var slik på min og etter bytte av wgm, men det viste seg at det var slangen frå turborøret (mellom turbo og ic) til wgm som var gåen. Kosta 12kr med ny slange frå Bilextra. Hugsar ikkje dimensjonen..
×
×
  • Opprett ny...