Gaute, festlig at du har skrudd på litt Italiensk og!
Det som er litt morro med italienske biler, er at når du først begynner å skru på det, blir man ofte rimelig imponert.
En nabo her som er mekaniker, var utrolig negativ til alt Italiensk, til han begynte å skru på en gammel Fiat Twincam motor.
Doble overliggende kamaksler, doble ventilfjærer og dype pushere, god for 7-8000 rpm i en motor til en familiebil.
Som han sa, tilsvarende motorer han hadde skrudd på fra samme tid var landbruksmaskineri sammenliknet.
Egentlig ganske likt med LR produkter, så mye dårlige rykter man hører. Så begynner man å skru på det, så finner man ut at det egentlig er godt laget.
EAS er ett godt eksempel, har brukt litt tid på bilen til konemor og med litt deler kjøpt på ebay går den fra start til fullt operativ luftfjæring på 30 sek.
Egentlig ett utrolig godt system, om man tar litt vare på det.