Jump to content
LRforum

radovan

LRF Society
  • Content Count

    7,707
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About radovan

  • Rank
    Sengaia!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hornindal

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Hornindal

Recent Profile Visitors

1,839 profile views
  1. Uff, eg har ikkje hjerte til å presse meir på. Dan var dessutan først ute.
  2. Viss denne ikkje blir selt med det første er eg veldig interessert. Det er jo dette med frakta, då...
  3. Har sett litt på sitteklipparen dei har på Biltema. Med ein pris på ca kr 8600 er det jo halve prisen, eller ein tredjedel av ein annan, liknande klippar. Den er kanskje litt liten, berre. Burde eg heller kjøpe ein brukt av meir kurant (oppskrytt) merke?
  4. Takk for innspel Får ta meg ein tur på byggevaresjappa og sjå kva dei har der.
  5. For tida plagast vi med eit vinterhageprosjekt der ein liten veranda i loftsetasjen skal få ei dobbeltrolle som ein del av vinterhagetaket. Denne må derfor tettast i golvet og vi har kjøpt og halvvegs montert nokre plastplater til dette formålet. Dei viste seg å vere i tynnaste laget og må derfor støttast av annan konstruksjon, og det som verre er, det er ein god del utviding og krymping ved temperaturendringar. Eg har vurdert treplater i form av hengarplate, det burde vere både sterkt og tett, både med tanke på vind og vatn, men er kanskje litt overkill? Denne kryssfineren som toler vatn, gjer den det i den verkeleg verda? Er der andre, betre alternativ?
  6. Det er slike eg lurer på. Nokon som har prøvd?
  7. Det kan jo vere eit relé eller noko, men han har blitt gradvis verre over ein toårsperiode. Ville tru det helst tyder på at fleire pluggar tar kvelden i tur og orden. Men eg kan jo ta feil. I dag var det ikkje lys i glødesymbolet heller...
  8. Berre ein mjølkebonde og ein sjukepleiar her...
  9. Vi har ein Peugeot 807 her som er bygd på beste moderne vis. Dvs at ingenting er reparerbart utan å demontere heile konstruksjonen i enkeltatom først. No er det noko kødd med glødinga og det er ein absurd tanke å skulle få tak i glødepluggane utan å ta ut motoren. Dei er dessutan legendarisk vanskelege å få ut utan at dei brotnar og deler seg i fleire deler og då har ein verkeleg lagt egget. Sidan bilen er begynt å bli gammal og har fått meir enn sin del av budsjettet siste åra har eg tenkt å la glødesystemet, eller mangelen på det, vere i fred. Kan ein lage "traktorsystem" med glødeplugg i innsuget på ein slik motor? Kvar får ein diesel frå på eit common rail-system, som eg reknar med denne har? Det er vel ein del trykk i røra her? Kanskje eg berre skulle drite i det og lage eterstart?
  10. Kjem sjølvsagt ikkje på kva dei heiter, om eg nokon sinne har høyrt ein namn på dei, men det er snakk om slike små plastrørstubbar med eit slags loddetinn inni. Stikk inn ei ledning frå kvar side og varm med fyrstikk, primus, varmepistol og plasten krympar, loddetinnet loddar og alt er supert. Så, er det nokon som har prøvd slike? Er det brukbart?
  11. Baklysa var i orden og det var heller ikkje noko bremselys i hengarkontakten. Der er vel berre ein sikring? Blir så forbanna på moderne bilar med to-tre boksar med sikringar og relé i motorrom, under sete, bagasjerom etc... Du har gjort det? Eg får vel berre bestille då. Spør deg om oppskrifta når eg er klar
  12. Dette er jo heilt uaktuelt for meg no, men ein eller annan gong skal eg til Överkalix på reint prinsipp, det er eit av dei tøffaste stadsnamna eg veit om Elles ser turen ut til å bli ein riktig fin ein
×
×
  • Create New...