Jump to content
LRforum

radovan

LRF Society
  • Content Count

    7,781
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About radovan

  • Rank
    Sengaia!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hornindal

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Hornindal

Recent Profile Visitors

2,043 profile views
  1. Først tenkte eg at det umogeleg kan vere sunt for bilen med alt det vatnet og dampen. Så kom eg på at det er LR og då er det jo business as usual. Kanskje varmen t.o.m. vil gjere bilen tørrare enn normalt?
  2. Skal ikkje skjere alle fagfolk over ein kam, men det er ein ting dei er udiskutabelt best på, og det er å framheve sine eigne fordelar. Og eg er slett ikkje overbevist. Eg har gått over og fiksa på arbeid eg har betalt dyrt for, både bil, rørlegging og anna. Då er det ikkje mykje vits så lenge eg har tid og verktøyet som skal til.
  3. Men kva var problemet? Om det er stor sjanse for følgeskade må du jo dekke det sjølv om du godtar bensinstasjonen sitt forslag til løysning. (Eller, du kan jo sjølvsagt krangle på det etterpå, men då er det jo ein langt verre prosess enn om du har forlanga ei anna løysning frå starten.)
  4. Er du sikker på at han ikkje er død?
  5. ACE fungerer heilt upåklageleg, det står tette to-tre år gamle luftbelgar på og nivåreguleringa er i orden. Demparane er nok sikkert fem år gamle, og var av midt på treet-gass-type frå eitt av dei britiske LR-delefirmaene. Dei framme er eit par år eldre igjen, av same typen. Dei nærmar seg nok slutten på fornuftig livsløp, men bilen er veldig stram i understellet, ganske stumpete og hard i dempinga, så eg trur eigentleg dei held mål enno. Fjørene var nye samtidig. Skal sjå. Det er ingen lydar, klunking eller knirking. Bør ein forvente det ved slitasje? Det var ein ting eg ikkje har tenkt over, takk for tipset! Eg må presisere at bilen ikkje er ustyrleg på noko vis, men det irriterer meg at eg ikkje ser nokon opplagd stad å starte når eg er bombesikker på at noko er "ute av stilling". Det artar seg mest som at ein ikkje må ta blikket frå vegen, for ein veit aldri kor langt ute av planlagt kurs ein er komen på kort tid. Sjølvsagt forlangar eg ikkje å kunne køyre medan eg sit og ser på alt anna, men slik det er no opplever eg det som unødig stressande. Det er heller ikkje noko skeivslitasje på dekk. Hjulstillinga må vel då vere ok?
  6. Discoen vår er no 17 år og har nettopp bikka 170000 km. Vi har hatt bilen i 15 år og 120000 km og vi har aldri skifta anna i understellet enn styrekuler og styresnekka. Fjører og demparar var også bytta ein gong for nokre år sidan. Men alle foringar, hjullager osv er dei originale. Det er imidlertid ikkje noko slark eller teikn til at ikkje alt er heilt stramt og tipptopp og det har aldri vore eit tema på PKK heller. Eg synest bilen er blitt veldig vinglete etterkvart. Dekka er kvalitetsmerke med godt mønster, korrekt dimensjon osv., så det er neppe dei. Er det noko anna eg må sjekke før eg går laus på oppgåva med å skifte ut foringar og slikt? Må innrømme at det sit langt inne å begynne på det om det ikkje viser slitasje på desse tinga. Det er jo ingen garanti for at nyinstallasjon vil bli så mykje betre heller. Kva kostnad kan eg forvente om eg set bilen på verkstad for dette? Tvilar på eg har tid sjølv.
  7. På Discoen (Td5) kom symptoma saaakte. Ingen ulyd. Litt sløvare i avtrekket, litt tregare til å gire. Kjente på det i fleire dagar. Såpass utydeleg oppførsel at eg trudde det var girkassa som var gåen då bilen vart umogeleg å køyre. Kom ikkje over 3000 o/min og kom ikkje opp i fart. Feilsøkte og styrte på i vekesvis før bilen tilslutt ikkje starta og det vart innjøpt ny pumpe. Det var den originale. Pumpe nr to heldt berre ei kort stund før ho slutta å virke frå eine dagen til den neste. Fekk knapt eit forvarsel, men det var vel litt skriking. I protest kjøpte eg den billegaste pumpa eg fann, den hylte frå første pump, men den har fungert i eit par år utan eit feilslag til no. Men har ei reservepumpe i garasjen
  8. Vi hadde eit felleskjøp av Arnott-belgar her på forumet for maaaange år sidan for dei som hugsar det. Eg kjøpte eit sett til D2 og dei var berre sorgen. Begge fekk lekkasje innan året. Sidan kjøpte eg Paddocks billegaste og dei har vore gode.
  9. Tectyl er kun for splitter ny bil. Sjølv med sandblåsing er det vanskeleg å få med alt, og er det rust ein stad går det ikkje lenge før festen er i full sving igjen.
  10. Burde det ikkje vere enkelt å bruke omvendt? Om det var D1 som var opprusta og D2 som trengte maskinist?
×
×
  • Create New...