Jump to content
LRforum

EiRRik 4.6HSE

LRF Society
  • Content Count

    2,925
  • Joined

  • Last visited

About EiRRik 4.6HSE

  • Rank
    ENTUSIAST

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Jørpeland utenfor Stavanger, en plass på Vestlandet

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Stavanger

Recent Profile Visitors

1,774 profile views
  1. Rover_3.5EFI_System_Information[1].pdf
  2. Har kommunisert via Finn-meldinger. Teltvogn i sterk vind på fjellet kan gi litt urolig nattesøvn
  3. Prisen er satt litt ned og annonsen oppdatert Levering til NLRK Landstreff eller langs vegen dit kan ordnes
  4. Fungerer knall de om det gjøres riktig, kjempeflott for oss som ikke er særlig dyktig med loddebolten Har kun erfaring med de små fra Relekta
  5. Som Ed China sier: 'Measure twice cut once!' Måler ofte unødvendig mange ganger, men det skjer fortsatt feil…
  6. Gjorde det samme med V8'ern i Defenderen, lei av Mr. & Mrs. Kenlowe som ikke gjorde helt den jobben de skulle gjøre når det var påkrevd… Viskositetskobling fra en P38 4,6 passet med en snau cm klaring til traversen fremme. Nå er det ordnings på bypass gjennom plenumkammeret også og termostat fra P38 V8. Og med original V8 radiator for Defender så blir det bra. Pusler med tanken om å modifisere P38 skjoldet rundt propellen for enda bedre effekt… Har ikke fått testet skikkelig enda, men forventer god kjøling
  7. Har du sjekket med Foliedekor? Det er disse som drifter nettbutikken til NLRK Klubbshop
  8. Har masse litteratur i digital form du kan få, send meg en e-post adresse så ordner det seg Verkstedhåndbok, overhaling av motor og gir, 'Electrical troubleshooting' manual etc.
  9. Det er med tungt hjerte vi legger 'Duppeditten' ut for salg, men lite bruk og økt bruk av lavvo gjør at det virker fornuftig. Se annonse på Finn.no
  10. Det er med tungt hjerte vi legger 'Duppeditten' ut for salg, men lite bruk og økt bruk av lavvo gjør at det virker fornuftig. Se annonse på Finn.no
  11. Hello, From Kristiansand you will find a very nice trip here: From Lysebotn you can if the road is open see Kjerag from your car: Contact Hauane Bed & Breakfast to check if the road is open. Maybe drive around Lysefjorden and see the Preikestolen form your car? Link to the point in Google Maps Driving to Fossmork gives you some narrow roads and nice views We live at Jørpeland and all Land Rover entusiasts are welcome to stay or just pop in for a cup of coffee or tea Further north you can drive to Songesand on the north side of Lysefjorden Following road 13 north to Kinsarvik/Eidfjord before continuing onto 7 to Geilo and further on 50 to Flåm saves you for some long and boring tunnels as Gudvangatunnelen for instance. It will also bring you a lot of nice places and plenty of free camping along the way.
  12. Defender 110 med automat er konge Toppet med V8er så er det bare gromt
  13. Vil anbefale å kjøpe LR Genuine styrestag og paralellstag da de er ferdig innstilt på lengden. Ved bytte av bare endeledd så må det justeringer til. Det er i alle fall min erfaring med Genuine stag kontra løse endeledd eller 'halvfabrikat' 3. part produkter
  14. Godt med rustløser, jeg foretrekker FluidFilm sin tynne olje på spray, universalmiddel for slikt. Ei god Wisegrip tang av brukbart merke burde gjøre susen med den skruen. Gir god klemkraft. Litt nytt bremserør og koplinger så er du på vegen igjen.
  15. Har også en slik en i garasjen, vært brukt til mye forskjellig slipejobber, virker til å ha godt bitt enda.
×
×
  • Create New...