Jeg hr endelig fått låne meg en Nanocom for å se hva som kan feile min TD5 fra 99 som kuttet brått i fart i sommer og ikke har startet siden, selv etter bytte av dieselpumpe, dysetettinger og ledningsmatte.
Det som skriker skummelt ut av Nanocom´en er
29-07 topside switch failed post injection CURRENT. (også 27-07 LOGGED)
Iflg diverse forum er det 99.99% sikkert at ECU er kaputski. Er det enighet om det her, mao er det bare å lete etter en erstatning, og i så fall er det bare å sjanse på å kjøpe brukt fra Defender eller Discovery manuelt giret, fks en av disse: https://uk.redbrain.shop/search?q=MSB101181+LAND+ROVER+DISCOVERY&gclid=CjwKCAjw_NX7BRA1EiwA2dpg0kumtnr-z-x4N6P9Bi2H2GLGVd7SauIwDbuyr9ceMabPwkiakFOFuhoCciUQAvD_BwE