Jump to content
LRforum

Jan R.

Members
  • Content Count

    420
  • Joined

  • Last visited

About Jan R.

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Aurskog-Høland

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Aurskog Høland

Recent Profile Visitors

893 profile views
  1. Ser ut som forumet mangler støtte for HEIC filer, og det som er problemet. Likeså greit å fikse så forumet støttet dette formatet i tillegg til " jpg, png, tiff, pdf, bmp, HEIF".
  2. Leser han ikke tilbakemeldinger og forslagskasse så kan det være like greit Haha neida, god ide skal ta kontakt med han etter hvert, å høre om han trenger litt hjelp. Bare litt mye arbeidsmengde om dagen, så passer ikke helt enda for min del.
  3. Hvis det er vanskelig å få fikset dette for administrator, så kan jeg godt melde meg frivillig til å fikse problemet(når jeg får tid), og samtidig hjelpe til med å fikse kryptering(HTTPS) på serveren. Er det sånn at du har problemer med at domeneshop ikke klarer å allokere nok plass til bilder osv. så kunne det kanskje være en ide å hoste siden på en egen server etter hvert. Er utrolig kjedelig når bilder forsvinner osv. for oss brukere. Ødelegger litt av lysten til å bruke forumet aktivt.
  4. Jeg bruker FLIR kamera når jeg feilsøker kretskort. Er utrolig lett å finne ut av problemer med varmgang på komponenter med det.
  5. Prøv å få lånt eller kjøpt et tangamperemeter, så kan du følge lekkasjen når alt er skrudd av. https://www.biltema.no/verktoy/maleverktoy/maleinstrumenter/amperemetere/tangamperemeter-400-a-2000044264
  6. Forstår det med tryggheten av å bytte begge, men for mange så er det store kostnader involvert hvis man f.eks triller bilen inn til et merkeverksted. Er vel minst 10k pr. side. Varer den ene belgen 5 år til så er det jo penger spart for oss som ikke har madrassen full av penger og bare trenger en bil i kjørbar stand.
  7. Jeg kan forstå at man helst skal bytte fjærer/dempere på begge sider når man bytter, men har aldri helt forstått hvorfor det blir anbefalt å bytte belger på begge sider når en er gåen. Hvorfor blir det anbefalt?
  8. Jeg fikk min D3 en del billigere pga. forrige eier slet med parkeringsbremsen og klarte aldri få den fikset. Kjørte uten fikse det frem til jeg fikk min IIDTool. Ble anbefalt og kjøre kalibrering/service på den med IIDTool og har fungert fint siden Kan være verdt å prøve hvis du ikke har prøvd...
  9. En kjørner er spiss med herdet tipp(ideelt sett), og en dor/drivdor har en flat ende. Kjørner bruker man for å lage et hull så boret ikke sklir. Min erfaring er at sveise mutter fungerer best.
  10. Haha Forventet ikke den, så spyttet kaffe over hele nettbrettet her nå.
  11. Jan R.

    Min D3

    Utrolig misfornøyd med det kamera. Har stått montert i bilen noen uker nå, og fortsatt monteringen i går. Kameraet har rett og slett sluttet å fungere. Tåler tydeligvis ingenting.
  12. Har noen ledringer som passer rundt xenon lyset hvis du er interessert i dem. Hadde planer om å gjøre det samme med min, men så tok det alt for lang tid før de dukket opp. Nå blir det 2014 lykter på meg i steden så har ikke bruk for dem. Dyktig!
  13. Wow, kul Defender. Minner meg litt om min gamle Bronco. Samme stygge fargen
  14. Gallery pressure er lufttrykket i linjene mellom den fremre ventilblokken, den bakre ventilblokken og kompressorens eksos.
  15. Skal få lastet de opp på en server i morgen til deg jeg. Er nok litt store for å sende på e-post.
×
×
  • Create New...