Når jeg sku dra fra jobb på morran idag brukte jeg utrolig lang tid for å få starta defendern. Da jeg endeli fikk starta opp ville ikke dieselpumpa slutte å gå (som den vel ska gjøre etter ca et halvt minutt?) Kjørte hjem, tappa ut litt a dieselfilteret, og da var dieselen utrolig varm. Prøvde å starte igjen å det gikk smertefritt, men dieselpumpa hvina å gikk fortsatt. Kjørte te EWS, kvælte bilen utenfor sjappa og bilen ville ikke starte igjen. Gikk inn, kjøpte nytt filter og byttet. Vips, lettstarta som bare det og dieselpumpa slutta å hvine etter ca 30 sek. Så når jeg sku kjøre ista, var den tungstarta, igjen. Kjente på dieselfilteret, glovarmt. Tappa ut litt diesel, kinna, starta som bare det. Så er spm: er det normalt at dieselfilteret ska bli varmt, hvorfor starter bilen etter å ha tappa ut dieselen, å kan jeg ha luft i systemet som kødder til. Bilen går som ei kule når jeg først får start.