Jump to content
LRforum

Amatør Mekker'n

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Amatør Mekker'n

  • Rank
    Aktiv Medlem

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hordaland

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Masfjorden, Nordhordland
  1. Spennende, var nettopp i tanker på oppgradering av stereoen i min og dette virket veldig interessant Blar gjerne opp nokre høvdinger for ein såpass kul løsning...
  2. Skulle gjerne hatt det, men har ikkje mulighet før ut i juni til å hente... Det er vel ikkje Epsom green?
  3. Får slenge inn mine erfaringer no som alle er so godt i gang... Har ein -97 p38 DSE som eg kjøpte for snart 2 år sida, med 210 000 på teljaren. Køyrer 20 000+ i året. Einaste feilen eg har hatt (so langt) som medførte stopp var at EAS kompressoren som takka for seg. Bestilte ny, kopla til, installerte eit FAS kit for å hindre stopp igjen, tut og køyr. Fekk bytta BeCM (hoved-hjernen) samtidig for sikkerhets skyld. Ellers er det jo litt småting, men ingenting alvorleg. Min vetle erfaring tilseier at dette er ein god bil, for den som tar seg tid til å lesa seg opp på den og kan skru sjølv. Kan ikkje sei at eg angrar endå.
  4. Må bytte motorer på min snart, denne beskrivelsen var midt i blinken! Takker
  5. Tordenskjold brøler igjen! (massse hull i eksosen...) Denne gangen var det berre plug-og-play, STOR takk til Håvard for all hjelp her! Og alle andre innspel soklart! Har lært mykje om bilen med all feilsøkinga og tips frå andre dei siste vekane Neste planlagte prosjekt vert å bytte blend motorer på hevac, samt lyspærer i speedo og hevac. Vert prøvetur i morgon for å sjå at alt virker som det skal. Deilig å ha bil igjen!
  6. Heldt til heilt nord i Hordaland på e39 om du skal forbi. Har hawkeye diagnose som kan lese og slette ein del feilkoder til p38. Brukt det ein del på min ?
  7. Flott, då løyser dette her seg snart Skal passe på å ringe før eg prøver noko sjølv. Siden det går ein ny ECU inn no, bør det vel fortsatt stå Engine robust EDC? Antar BeCM er låst og derfor må det T4 eller liknande til for å kunne endre på dei fleste verdiane (må vel kanskje det uansett)?
  8. Oi, blir sjekk på dette i dag ja... ? Takk for opplysningen!
  9. BeCM skal være satt til diesel Fjernkontrollen virker som den skal Det står kun at vinduene ikkje er kalibrert etter sist eg kobla av batteriet. Kalibrerer eg vinduene, så står det ingen meldinger. Dette er einaste relevante feilmelding eg finner ved diagnose: Har no prøvd å starta med klampen i bånn, dette virka ikkje. Har sett på å endre market, dette kan kun settes til non-NAS, NAS eller canada. Står på non-NAS. Har prøvd å taste inn EKA kode med nøkkel i døra, uten effekt. Har også prøvd å taste den inn via Hawkeye, men får berre opp "locked": Mulig at hawkeye verktøyet har eit noko begrensa bruksområde? Syns det er svært merkelig at den spør etter en femsifret kode på edc... Prøvde også å endre koden her til 14960, uten at det gjorde nokon forskjell. Andre avlesninger i hawkeye: Prøvde å trykke inn på denne men fekk då opp denne Huff og huff...
  10. Fekk ikkje fjerna nullen, kunne kun velge tall mellom 0-6 syns eg å huske.
  11. Ja, meiner det er den 4 siffra koden som skal stemme overens på motorstyring og BeCM? På Hawkeye leser eg av tallene 1496 inne på motorstyring, og på BeCM leser eg av 01496. Einaste forskjellen er den ekstra nullen, men det skal vel ikkje ha noko å sei? Trur eg?
  12. Har vore vekke på øvelse ei veke og skal sjå vidare på saken denne helgja, har ikkje prøvd dei siste innspilla endå Har snakka ein del med herr Guttormsen om dette også, om ingenting annet virker skal eg prøve å bytte ECU'en til ein som ikkje er låst. Mulig dette vil ha samme effekt som å bruke black box? Kan være eg må låne 130'en til modern ei lita stund til...
  13. Fungerte som du sa, no er nøkkelen synkronisert. Men den vil fortsatt ikkje starte, samme feilkode står der som før, og eg får ikkje sletta den. welp...
  14. Leste ein plass at nøkkelen blei synkronisert bare ved å sette den i tenningslåsen? Eller har eg tenkt feil her?
  15. Kjøpte meg P38 DSE -97 i fjor, sjølv etter å ha lest om alle farene og advarslene. Motstraumssymjar var det nokon som kalla meg, med rette... Men har jo fungert smertefritt heilt fram til no. Begynte med at luftkompressoren kokte over og takket for seg, ny er no montert + nye belger bak + FASkit sånn i tilfelle (lærer litt av skade, likar eg å tru) Siden bilen venta på deler tenkte eg å vera litt føre var, og få BeCM'en overhalt samtidig. Dette viste seg å vera lurt, siden den hadde fått seg ein slurk kaffi og ikkje likte dette noko særleg... Nyprogrammert BeCM kom i posten i går, vart forsiktig montert på plass, kobla til batteriet, satte nøkkelen i tenninga og satt tenninga på. Alt ser bra ut, kun dei "riktige" feilmeldingene som kjem opp i displayet. Bestemmer meg for å ordne vinduene først. Så prøver eg å starte bilen, den drar rundt men tenner ikkje. Diesel kjem fram til pumpa i motorrommet. På hawkeye får eg opp "fault code 27: Anti-theft system". Kan dette berre vera snakk om at BeCM og ECU er sure og ikkje vil snakka saman? Har sjekka kodane, som ser ut til å stemme. Kode 1496 på ECU, 01496 på BeCM. Nokon som har tankar rundt dette dei vil lufta? mvh småstressaoglittirritertidag Om det berre er å bruka blackbox eller tilsvarande for å synkronisera ecu og becm, er det nokon i bergen/nordhordlandsområdet som kan hjelpa med det? Betaler selvfølgelig helgetakst
×
×
  • Create New...