Gå til innhold

@le

LRF Society
  • Innlegg

    6 120
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    atlecm@gmail.com
  • Website URL
    http://www.atlecm.com
  • ICQ
    0
  • Skype
    atlecm

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kristiansand
  • Interests
    Kalde steder

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Kristiansand

Nylige profilbesøk

4 511 profilvisninger

@le sine prestasjoner

ENTUSIAST

ENTUSIAST (7/7)

  1. @le

    @le's D3 #2

    Takk takk, god service 🙂
  2. @le

    @le's D3 #2

    Takk for svar. Hvordan vet man om man har 3 eller 4? Årsmodell?
  3. @le

    @le's D3 #2

    Hmmmm. Jeg får feil på injektor 5 (kun på iidtool, ikke feilmelding). Injector out of range eller noe slikt. Hvis jeg av like vel skal rote oppi der, er dette en ok pris? https://www.finn.no/339285221
  4. @le

    @le's D3 #2

    Bilen bare går og går uten store utfordringer. Jo forresten, ei baklyspære røk, men faktisk uten at hele bilen klappet sammen. Så bare at det ikke lyste rett og slett Jeg har en stund sett at bilen markerer revir...av og til. Jeg har trodd at det er olje, men nå heller jeg mer og mer mot at det kanskje er diesel. Høyre side (sett forfra) av motoren, i området rundt EGR så er motoren fryktelig skitten. Ca fra midt på motoren og bakover. Jeg ser også at det er fuktig oppi V-en, og noen områder er liksom gullende rene, men våte. Så tror det kommer derifra. Det er fryktelig trangt der, men ligger det ikke noe som er kjent for å lekke diesel oppi der?
  5. Lurt. Da min begynte å produsere slikt "rust-støv" så byttet jeg den.
  6. Originalt på exmil står to helt like batterier med polene mot hverandre, da er pluss og minus sammenkoblet med en kort kabel.
  7. Jeg tok av innerskjermer og plastdeksler på kanalene før innlevering for å være sikker, og for å kunne inspisere etterpå. Da oppdaget jeg at ytterste del av kanalene var helt tørre. Man ser ikke hullene inn der før man åpner dørene...og de er jo helst lukket når man sprayer. De fikset umiddelbart da jeg kommenterte dette.
  8. Veldig lurt å ta av plasten på kanalene før behandling ja. Inni bak der (iallefall på D3) er det eneste tilgang til ytterste del av innsiden i den 3-delte kanalen.
  9. Kan det være at det er en Eberspächer og ikke Webasto? Fant i tilfelle denne på nett. Gjelder en RR så sikringsnr stemmer nok ikke:
  10. Se der ja! Litt rustløser på de mutterene så er de så gode som nye 😄
  11. Hold oss oppdatert med bilder 🙂
  12. I nest siste video til LR-times bytter de regreim (på D4). Veldig tydelig demo på hvordan sette kammene når man setter på ny reim.
  13. ...og så havnet den vel langt her nede i sør? 🙂
×
×
  • Opprett ny...